Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Children

3  

Hrushikesh Satpathy

Children

ଶିଶୁ କବିତା

ଶିଶୁ କବିତା

1 min
548


ଉତୁଲୁ ପୁତୁଲୁ ଦୁଇ ସଙ୍ଗାତ

ଭାବନ୍ତି ସେ ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କ ମିତ ।


କଉତୁକିଆ ସେ ହରିଣ ପରି

ସାଇପଡ଼ିଶାରେ ଗେଲ୍ହା ସବୁରି ।


ଅଝଟିଆ ପଣେ କାଳିଆ କାହ୍ନୁ

ସତେକି ସରଗ ଉଦୟ ଭାନୁ ।


ମାଆ ବାପାଙ୍କର ମଉଡ଼ମଣି

ଖାଆନ୍ତି ଲୁଚେଇ ସର ଲବଣି ।


ଲବଣି ଖିଆରେ ସାନ ଆଗୁଆ

କମ୍ପୁଟର ଖେଳେ ବଡ଼ ବଢିଆ ।


ଅଜା ଟି ତାଙ୍କର ବଣୁଆ ଦୁଷ୍ଟ

ଆଈ ଟି ଗପୁଡି,ବଡ଼ ଅଝଟ ।


ଅଜା ଆଈ ମେଳେ ଦୁଇ ସଙ୍ଗାତ

ଦିଶନ୍ତି ସତେ କି ମନର ମିତ ।


ହଇରେ ଉତୁଲୁ, ପୁତୁଲୁ ଭାଇ

ହସୁଛ କାହିଁକି ମଉଜ ନେଇ ?


ସୁନା ହରିଣ କି ପାଇ ଯାଇଛ

ଗେଲରେ ହସରେ ଫାଟି ପଡୁଛ !


ହସରେ ତୁମରି ମୁକ୍ତା ଝରୁଛି

ସରଗର ତାରା ଖସି ପଡୁଛି ।


ତୁମେ ମୋ ମନର ମନୁଆଁ ମିତ

ଆସ, ମିଶି ଆମେ ଗାଇବା ଗୀତ ।


ସେ ଗୀତରେ ଥିବ ଆମ ଗାଁ ଗପ

ଗପରେ ଗପରେ ଭାବ ସଲପ ।


ସଲପେ ସଲପେ ଦଉଡି ଯିବା

ସରଗର ଚାନ୍ଦ ତୋଳି ଆଣିବା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children