Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Classics Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Classics Inspirational

ମାନସରୋବର ତୁ ପରା ମୋର

ମାନସରୋବର ତୁ ପରା ମୋର

1 min
196


ପଠାଣି ସାମନ୍ତ ମୁଁ ନୁହେଁ ଲୋ ବୋଉ

ଆଙ୍କି ପାରିବିନି 

ତୋ' ଭାଗ୍ୟରେଖା ।


ମୁଁ ନିମିତ୍ତ ମାତ୍ର ସୁନାପୁଅ ତୋ'ର

କରିବୁନି କେବେ 

ତୁ ଅଣଦେଖା ।


ଅଣଦେଖା ମୋତେ କରିବୁ କେମିତି

ମୁଁ ପରା ତୋହର 

କୁଳନନ୍ଦନ ।


ଜୀବନଶଙ୍ଖାଳି କରି ରଖିଥିଲୁ

ଡାକୁଥିଲୁ ମୋତେ 

ବିଶିକେଶନ ।


ଭାଗ୍ୟରେଖା ମୋ'ର ଏବେ ବି ରହିଛି

ତୋ' ମମତାମୟୀ 

ପଣତତଳେ ।


ମମତାରେ ତୋ'ର ମୋ' ନାମାଙ୍କନର

ପ୍ରମାଣପତ୍ରଟି 

ସର୍ବଦା ଝଳେ ।


ଚାଲିଗଲୁ ସିନା ତୋ' ନିଜ ବାଟରେ

ରଖି ଦେଇଗଲୁ 

ମୁଠେ ମହକ ।


ସେଇ ମମତାର ମୃଦୁ ଆସ୍ତରଣ

ମୋ' ଭାବନା କରେ 

ସକାରାତ୍ମକ ।


ତ୍ରିବେଣୀତୀର୍ଥ ମୁଁ ନୁହେଁ ଆଲୋ , ବୋଉ

ନାହିଁ ସାମର୍ଥ୍ୟ ତୋ' 

ପାପ ଧୋଇବି ।


ମୋ' ପାଇଁ ତୁ ପରା ପୁଣ୍ୟତୋୟା ଗଙ୍ଗା ,

ତୋ' ଅମୃତକୋଳେ 

ଆଶ୍ରୟ ନେବି ।


ଜନମ ଦେଲୁ ତୋ' ନିର୍ମାଲ୍ୟ-କୋଳରେ ,

କୈବଲ୍ୟପସରା 

ମେଲାଇଦେଇ ।


ଜଗନ୍ନାଥଧାମ ଯିବି ମୁଁ କାହିଁକି

ଜଗାକୁ ପାଇଛି 

ତୋ' ପୁଅ ହୋଇ ।


ସକାଳରୁ ସଞ୍ଜ ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ

ଚରଣ ସେବାରେ

ଥିଲା ତୋ' ମନ ।


ତୋ' ଠାରୁ ଶିଖିଛି ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରବନ୍ଦନା

ଆଖି ବୁଜିଦେଇ

ହୁଏ ନିମଗ୍ନ ।


ଚନ୍ଦନ ସାଙ୍ଗକୁ କଳା ତୁଳସୀର

ମହମହ ବାସ

ତୋ' ପାଖେ ଥିଲା ।


ସେଇଥିପାଇଁ ତୋ' ଅଗଣାରେ ରହି

କାଳିଆ ତୁଳସୀ

ଖୋଜୁ ନ ଥିଲା ।


ବଡଦାଣ୍ଡଠାରୁ ବିଶାଳ ବକ୍ଷ ତୋ

ବାଇଶିପାହାଚ 

ତୋ'ରି ଅଗଣା ।


ସବୁ ତ ପାଇଲି ମମତା ବନ୍ଧନେ

ତୋ' ପଣତ ମୋ'ର 

ମୁଖ୍ୟ ଗହଣା ।


ଆନନ୍ଦବଜାର ଟଙ୍କତୋରାଣିଠୁ

ତୋ' ଅମୃତ ବାଣୀ 

ଆହୁରି ମିଠା ।


ସେଥିରେ ରହିଛି ଅମର୍ତ୍ତ୍ୟ-ମହୁର

ଖାଇବାକୁ ଇଚ୍ଛା 

ତୋ'ର ଅଇଁଠା ।


ମହାସାଗର ମୁଁ ନୁହେଁ ଲୋ ,ଜନନୀ

ମାନସରୋବର 

ତୁ ପରା ମୋର ।


ମନକଥା ଜାଣି ବାଢ଼ିଦେଉଥିଲୁ

ମନ ପସନ୍ଦର 

ଖାଦ୍ୟ ଅପାର ।


ରହିଥା ଲୋ , ବୋଉ ସ୍ୱର୍ଗ ସିଂହାସନେ

ଆର ଜନମକୁ

ପୁଣି ଆସିବୁ ।


ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ଅଛି ତୋ' କୁଳନନ୍ଦନ

ସୁନାପୁଅ କରି

କୋଳେଇ ନେବୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics