Lalita Mohan Mishra

Comedy Drama Others

4  

Lalita Mohan Mishra

Comedy Drama Others

ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ଭୂତ

ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ଭୂତ

7 mins
10



ପ୍ରେମ ପାଇଁ କୌଣସି ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ବୟସ ନାହିଁ । ତେଣୁ ପ୍ରେମ ଦିବସ ପାଳନ କରିବାରେ ଅଛି ଅସୁବିଧା ନାହିଁ । ଏ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରି ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ବାବାଙ୍କ ବ୍ରତ ରଖିବାକୁ ଚାହିଁଲି , ସେତେବେଳେ କି କି ସମୟ ଅବସ୍ଥା ଦେଇ ଏ ମଣିଷକୁ ଗତି କରିବାକୁ ପଡିଲା ।


ପ୍ରତିବର୍ଷ ଫେବ୍ରୁଆରି ମାସ ଦ୍ବିତୀୟ ସପ୍ତାହରେ ଏକ ଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ରୋମାଞ୍ଚ ମନରେ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଥାଏ । କିନ୍ତୁ ପ୍ରତିଥର ବୟସର ଆଢୁଆଳରେ ଏବଂ ପତ୍ନୀଙ୍କ ଅନିଚ୍ଛାକୃତ ଭାବ ଭିତରେ ମୋ ମନର ପ୍ରେମପକ୍ଷୀ ଉଡାଇ ଦେଉଥିଲି । ଗତବର୍ଷ ମନରେ ବହୁତ ବିଚାର କରି ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ବାବାଙ୍କ ଦରବାରରେ ଉପସ୍ଥିତ ହେବା ପାଇଁ ପ୍ରତିଜ୍ଞାବଦ୍ଧ ହେଲି । ଜୀବନର ଶେଷ ପର୍ଯ୍ୟାୟରେ ଏହା ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସ ଏବଂ ରୋମାଞ୍ଚ ଭରି ଦେଉ ଏହି ସଂକଳ୍ପ ନେଇ ଆଗେଇ ଚାଲିଲି । ଲୋକମାନେ ତ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ସପ୍ତାହ ପାଳନ କରୁଅଛନ୍ତି । ଆମେ ତ ପ୍ରେମର ଏକ ଅଂଶ ପାଳନ କରିବା, କାହିଁକି ହୋଇ ପାରିବ ନାହିଁ ଭାବି ଆଗେଇ ଚାଲିଲି । ଏହା ପୂର୍ବରୁ ଏ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ କଣ ? ସେ ସମ୍ବନ୍ଧରେ ପତ୍ର ପତ୍ରିକା , ଖବରକାଗଜ, ଇଣ୍ଟରନେଟ ମାଧ୍ଯମରୁ ଜାଣିଲି ଶୁଣିଲି ଅନୁଭବ କରିବାକୁ ପ୍ରୟାସ କଲି । 


ଆମେ ଆଗକୁ ବଢ଼ିବା ପୂର୍ବରୁ, ଏ ବିଷୟରେ ଟିକେ ସୂଚନା ଦେଉଛି । ମୋର ବୟସ ୬୦ ବର୍ଷ, ପତ୍ନୀଙ୍କ ବୟସ ୫୬ ଆମର ବିବାହ ପ୍ରାୟ ୩୨ ବର୍ଷ ହେଲା ହେଲାଣି । ବୟସ ସିନା ଅପରାହ୍ନରେ କିନ୍ତୁ ପ୍ରେମ କରିବା ପ୍ରେମ ଦିବସ ପାଳନ କରିବାର ଉଦ୍ଦାମତା ହୃଦୟ ମଧ୍ଯରେ ଏକ ଯୁବ ସୁଲଭ । ଆଉ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ରେ ନିଶ୍ଚୟ କିଛି କରିବି ବୋଲି ଧାରଣା ରଖିଲି । ପିଲାମାନଙ୍କ ବିଷୟରେ କହିଲେ, ଆମର ଦୁଇ ଅବିବାହିତ ପୁଅ ଅଛନ୍ତି। ଯେଉଁମାନେ ଚାକିରୀ କରିଥିବାରୁ ଆମଠାରୁ ଦୂରରେ ଅନ୍ୟ ସହରରେ ରୁହନ୍ତି । ମୁଁ ଆଉ ଅଧିକ ଜଞାଳ ନ ଯାଇ, ମନର କଥା ପ୍ରତି ଧ୍ୟାନ ଦେଲି । ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ସପ୍ତାହ ପାଳନ କରିବା ପାଇଁ, ମୁଁ ପୁରା ଏକ୍ସେଲ ସିଟ୍ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିଥିଲି । ଅର୍ଥାତ୍ ଫେବ୍ରୁଆରି ୭ତାରିଖରୁ ଆରମ୍ଭ ହୋଇ ଫେବ୍ରୁଆରି ୧୪ ତାରିଖରେ ଶେଷ ହେବ। ପ୍ରେମର ଏହି ମହାନ୍ ପର୍ବ ପ୍ରତିଦିନ ଏକ ଏକ ଭିନ୍ନ ଏବଂ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟଜନକ। କିନ୍ତୁ ଫେବ୍ରୁଆରି ପହିଲାରୁ ମୋତେ ଏହି ବ୍ରତ ପାଳନ କରିବାକୁ ପଡ଼ିଲା। ତେଣୁ ମୁଁ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ, ୟୁଟ୍ୟୁବ ଏବଂ ଗୁଗୁଲରେ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସମସ୍ତ ବିଷୟବସ୍ତୁ ଖୋଜିଲି । ମୁଁ ଏମିତି କାମ କରିବି ଯାହା କି ଆଜି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ କେହି କରିନାହାଁନ୍ତି । ଏବଂ ପ୍ରେମର ମହୋତ୍ସବକୁ ମୁଁ ଇତିହାସର ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାମ ଅକ୍ଷରରେ ମୋ ନାମକୁ ଲିପିବଦ୍ଧ କରିପାରିବି । ତେବେ ପ୍ରେମ ଦିବସର ପ୍ରଥମ ଦିନଟି ଅତି ଉତ୍ସାହ ଉତ୍କଣ୍ଠା ନେଇ ଆସିଲା । ଯୋଜନା ଅନୁଯାୟୀ, ପ୍ରଥମ ଦିନର ପ୍ରେମ ମାର୍ଗଟି ତାଙ୍କ ହୃଦୟକୁ ସ୍ପର୍ଶ କରିବାକୁ ହେଲେ ଉଦର ଦେଇ ଯିବାକୁ ପଡ଼ିବ । ଧର୍ମପତ୍ନୀ ଆମର ସାମାନ୍ୟ ଚଟୋରୀ ପ୍ରଜାତିର । ତେଣୁ ତାଙ୍କୁ ଦୁଇ ତିନୋଟି ସିଙ୍ଗଡା କିମ୍ବା ଏକ ପ୍ଲେଟ୍ ଚାଟ୍ । ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ପାର୍କ ବୁଲି ଯିବା ବାହାନାରେ ଘରୁ ବାହାରି ସିଧା ଗାଙ୍ଗୁରାମ ମିଠା ଦୋକାନରେ ପହଞ୍ଚିଲି । ଦୋକାନୀକୁ ଚାରି ପାଞ୍ଚଟି ସିଙ୍ଗଡା ପ୍ୟାକ୍ କରିବାକୁ କହିଲି। ମୁଁ ଘରେ ପହଞ୍ଚିଲା ବେଳକୁ ଘର ଭିତରେ ୩-୪ ଜଣ ମହିଳାଙ୍କ ସହିତ ଧର୍ମପତ୍ନୀ ହସର ଆସର ଜମେଇ ଦେଇଛନ୍ତି । ମୋ ହୃଦୟରେ ଖଣ୍ଡା ଚାଲୁଥିବା ପରି ମନେ ହେଉଥିଲା । ମୁଁ ହାତରେ ନେଇଥିବା ସିଙ୍ଗଡାଉ ପ୍ୟାକେଟ୍ ଟିକୁ ଲୁଚାଇବାକୁ ଆଉ ଜାଗା ନଥିଲା । ମୁଁ ଘରେ ପ୍ରବେଶ କରୁ କରୁ ଦେଖିଲି, ପତ୍ନୀ ତିନି ଜଣ ସାଙ୍ଗଙ୍କ ସହିତ ହସିବାରେ ବ୍ୟସ୍ତ । ମୋତେ ଦେଖି କହିଲେ - ଆରେ ! ତୁମେ ତ ବହୁତ ଶୀଘ୍ର ଆସିଗଲ ? ଆରେ ! ତୁମ ହାତରେ ଏ କ'ଣ ? ମୁଁ କଣ କହିବି, କଣ କରିବି କିଛି ଭାବି ପାରିଲି ନାହିଁ । ପ୍ୟାକେଟରେ ଥିବା ଏ ସିଙ୍ଗଡା ସାମାନ୍ୟ ନୁହେଁ, ଏହା ଆମ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ପର୍ବର ପ୍ରଥମ ଭୋଗ । ଯାହାକୁ ମୁଁ ଅତି ଯତ୍ନରେ ମୋର ପ୍ରିୟଙ୍କୁ ଅର୍ପଣ କରିବାକୁ ଆଣିଛି। । ସ୍ତ୍ରୀ ମୋ ହାତରୁ ପ୍ୟାକେଟ୍ ଟି ଛଡେଇ ନେଇ ଖୋଲିଲେ । ପ୍ୟାକେଟ୍ କୁ ଦେଖି ଖୁସି ହୋଇଗଲେ । ବାଃ ତୁମେ କେମିତି ଜାଣିଲ ଯେ ମୋର ସାଙ୍ଗମାନେ ଆସିଛନ୍ତି ? ଆରେ... ରମା, ଗୀତା, ସୀତା, ନୀତା... ନିଅ ନିଅ.. ଆମର ପତିଦେବ ଗରମ ଗରମ ସିଙ୍ଗଡା ଆମ୍ଭ ମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଭାବରେ ଆଣିଛନ୍ତି। 


ତାଙ୍କ ପ୍ରଶଂସନୀୟ ଚାହାଣୀ ବଦଳରେ ମୁଁ ଉପରକୁ ଚାହିଁ ହସିଲି, ମୋ ଭିତରେ ଏକ ହୃଦୟ ଥିଲା ତାହା ଚିତ୍କାରକାରୀ ବିଲେଇ ପରି । ମୋ ମନର କୌଣସି କୋଣରେ ଏକ ପୁରୁଷାତ୍ମକ ଭାବ ହସ ଆସିଲା ନାହିଁ । ମୁଁ ଜଣେ ଦେବୀଙ୍କୁ ଭୋଗ ଅର୍ପଣ କରିବାକୁ ଗଲା ବେଳକୁ ତିନି ତିନି ଜଣ ଦେବୀ ବୋନସ୍ ରେ ମିଳୁଛନ୍ତି । କିନ୍ତୁ ମୁଁ ଜଣେ ଦକ୍ଷ ଖେଳାଳି, ଏହି ଭଳି ଅଭିବ୍ୟକ୍ତି ମନରେ ଆଦୌ ଆସିଲା ନାହିଁ ।


ଠିକ୍ ଅଛି, ମୁଁ ଦ୍ୱିତୀୟ ଦିନ ନଷ୍ଟ କରିବି ନାହିଁ । ଯୋଜନା ଅନୁଯାୟୀ ପରଦିନ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ, ପତ୍ନୀଙ୍କୁ ସନ୍ଧ୍ୟା ବୁଲି ଯିବାକୁ ଅନୁରୋଧ କଲି । ପତ୍ନୀ ସାମାନ୍ୟ ହଁ ନାହିଁ ମଧ୍ୟରେ ମୋ ସାଥିରେ ଚାଲିଲେ । କିଛି ବାଟ ଚାଲିଲା ପରେ ଗାଙ୍ଗୁରାମ ମିଠା ଦୋକାନଟି ଆସିଗଲା । ଆଜି ଏଠାରେ କ'ଣ କିଣିବେ ବୋଲି ପତ୍ନୀ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋଇ ପଚାରିଲେ ? ତା'ପରେ ମୁଁ ଦୁଇ ପ୍ଲେଟ୍ ଚାଟ୍ ମଗାଇ ପତ୍ନୀଙ୍କୁ ଧରାଇ ଦେଲି। ଏବଂ ରୋମାଣ୍ଟିକ୍ ମୁଡ୍ ରେ ପତ୍ନୀଙ୍କ ଚିନ୍ତାଧାରା ଖୋଜିବା ଆରମ୍ଭ କଲି । 

କୁହାଯାଏ ଯଦି ତୁମର ଭାଗ୍ୟ ଖରାପ, ତେବେ ଯେ କୌଣସି ସ୍ଥାନକୁ ଯିବ, ସବୁ ଅଶୁଭ । ଚାଟ୍ ପ୍ଲେଟ୍ ଆସିବା ପୂର୍ବରୁ ପତ୍ନୀଙ୍କ ସେହି ତିନି ସାଙ୍ଗ ପୁଣି ଦୁର୍ଭାଗ୍ୟ ବଶତଃ ସେହି ଦୋକାନରେ ଦେଖା ହୋଇଗଲେ। ଆମକୁ ଦେଖି ଜଣେ ସେଥିରୁ କହିଲା - ଆରେ ! ଆପଣ ଦୁହେଁ ଏଠାରେ... କଥା କ'ଣ... ତିନିଜଣ ଯାକ ପାଖରେ ଥିବା ଚେୟାରକୁ ଭିଡି ଆଣି ବସିଲେ । ବାନ୍ଧବୀ ମାନଙ୍କ ଆଗମନରେ ପତ୍ନୀ ବେଶୀ ଖୁସି ଥିଲେ । କିନ୍ତୁ ମୋ ହୃଦୟଟି ଖାଲି ଜଳି ପୋଡି ଯାଉଥିଲା । ଠିକ୍ ଅଛି, ମୁଁ ପୁଣି ତିନି ପ୍ଲେଟ୍ ଚାଟ୍ ଅର୍ଡର କଲି । 


ବ୍ରତର ତୃତୀୟ ଦିନରେ ମୁଁ ଭାବିଲି ଯେ ଆଜି ମୁଁ କାହାକୁ ମୋର ତପସ୍ୟା ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ଦେବି ନାହିଁ । ଏପରି କିଛି କରିବି ଯେଉଁଥିରେ କେହି ହସ୍ତକ୍ଷେପ କରିପାରିବେ ନାହିଁ । ପତ୍ନୀ ଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ଶାଢୀ ବହୁତ ପସନ୍ଦ । ତେଣୁ ଭାବିଲି, ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ସୁନ୍ଦର ଶାଢୀ ଆଣି ତାଙ୍କର ମନ ଖୁସି କରିବି । ମୁଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଯିବାର ବାହାନା କରି ପତ୍ନୀଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ସୁନ୍ଦର ଶାଢୀ କିଣିଲି ଏବଂ ତାହାକୁ ଭଲ ଭାବରେ ପ୍ୟାକ୍ କରି ଘରକୁ ଆଣିଲି । ପତ୍ନୀଙ୍କୁ ଶାଢୀଟି ଦେଲି, ସେ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋଇଗଲେ । ସେ ପ୍ରଥମେ ଖୁସି ହେଲେ । ତା’ପରେ କହିଲେ, ବର୍ତ୍ତମାନ ତ କୌଣସି ପର୍ବ ପର୍ବାଣୀ ନାହିଁ ... । କହି ପ୍ୟାକେଟଟି ଖୋଲି ଦେଖି କହିଲେ - ଓଃ... ଏହି ରଙ୍ଗର ଏହି ଡିଗ୍ ଜାଇନର ଶାଢ଼ୀଟି ପରା ସନା ଭଉଣୀ ମୀନୁ ମୋ ପାଇଁ ଦୀପାବଳିରେ ବାଙ୍ଗାଲୋରରୁ ଆଣି ଦେଇଥିଲା । ମୋର ସମସ୍ତ ଆନନ୍ଦ ବିଷାଦରେ ପରିଣତ ହେଲା । ସମସ୍ତ ଉତ୍ସାହ ଚୁରମାର ହୋଇଗଲା। କାରଣ ଶାଢୀ ବର୍ତ୍ତମାନ ପରିବର୍ତ୍ତନ ହୋଇପାରିବ ନାହିଁ । ମୁଁ ମୋ ପସନ୍ଦର ଶାଢ଼ୀ ବାଛିକରି ଆଣିଲା ବେଳକୁ ଆଳୁ ଭିତରେ ମାରୁ । ତଥାପି ମୁଁ ସାହସ ନ ହରାଇ କହିଲି, ଆରେ...

ମୁଁ ତୁମ ପାଇଁ ଆଉ ଏକ ଶାଢୀ ଆଣିଦେବି। କିନ୍ତୁ ପତ୍ନୀ ସ୍ପଷ୍ଟ ମନା କରି କହିଲେ, ଥାଉ... ଏବେ ନାହିଁ । ମୁଁ ହୋଲିରେ ମୀନୁକୁ ଏ ଶାଢୀଟି ଦେଇଦେବି। ତୃତୀୟ ଦିନ ରେ ମଧ୍ୟ ପ୍ରେମର ଦେବୀଙ୍କୁ ମୋର ଅର୍ପଣ ପ୍ରାପ୍ତ ହେଲା ନାହିଁ । ଏଥର ଚତୁର୍ଥ ଦିନରେ ମୋର ଅଗ୍ନି ପରୀକ୍ଷା ହୋଇଥିଲା । ମୋତେ ଯେ କୌଣସି ପରିସ୍ଥିତିରେ ମୋ ପ୍ରେମକୁ ପରୀକ୍ଷା ଦେବାକୁ ପଡ଼ିବ । ଦୀର୍ଘ ଦିନ ବିତିଯାଇଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଆମେ ସିନେମା ଦେଖିବାକୁ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟକୁ ଯାଇ ନ ଥିଲୁ । ପତ୍ନୀ ଏକଦା ଫିଲ୍ମ ଦେଖିବାକୁ ବହୁତ ଭଲ ପାଉଥିଲେ । ନୂତନ ଭାବରେ ମୁକ୍ତିଲାଭ କରିଥିବା ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପାଇଁ ଅନଲାଇନରେ ଦୁଇଟି ଟିକେଟ୍ ବୁକ୍ କରିଦେଲି। ତାଙ୍କୁ ଏକ ସର୍ ପ୍ରାଇଜ୍ ଦେବି ବୋଲି ଭାବିଲି। ଘରକୁ ଯାଇ କହିଥିଲି, ଆଜି ଆମେ ଗୋଟିଏ ଯାଗାକୁ ବୁଲିବାକୁ ଯିବା , ଆମେ ଘରେ ବସି ବସି ବିରକ୍ତ ହୋଇଗଲେଣି । ପତ୍ନୀ ବି ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୋଇଗଲେ । ମୁଁ କହିଲି ଆମେ ବୁଲିବାକୁ ଯାଉନାହେଁ, ବରଂ ଏକ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଦେଖିବାକୁ ଯାଉଛେ । ଏହା ଶୁଣି ପତ୍ନୀଙ୍କ ମୁଡ୍ ଖରାପ ହୋଇଗଲା । ସେ ମୋ ଆଡ଼କୁ ଘୃଣା ମିଶ୍ରିତ ଚକ୍ଷୁରେ ଚାହିଁ କହିଲେ, ସିନେମା ଆଜିକାଲି ଆଉ କିଏ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟରେ ଦେଖୁଛି ? ତା'ପରେ ମୁଁ ଗତକାଲି ସେହି ସିନେମାକୁ ମୋବାଇଲ୍ ରେ ଦେଖିଛି । କ'ଣ କରିବି... ଟିକେଟ୍ ଆଉ ବାତିଲ ହୋଇପାରିଲା ନାହିଁ । ତେଣୁ ଟଙ୍କା ବୁଡ଼ି ଗଲା ଏବଂ ପପକନ୍ ଖାଇ ସିନେମା ଦେଖିବାର ସ୍ୱପ୍ନ ମଧ୍ୟ ଅଧୁରା ରହିଗଲା। ମୋର ସମସ୍ତ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସ ହଜିଗଲା । ମୁଁ ଗୋଟିଏ ପରେ ଗୋଟିଏ ଭୁଶୁଡ଼ି ପଡ଼ିଥିବା ଚିନ୍ତାଧାରା ସାମ୍ନାରେ ଅସହାୟ ହୋଇ ପଡ଼ିଥିଲି। କିନ୍ତୁ ଦେବୀ ଜାଣନ୍ତି ନାହିଁ ସେ କେଉଁ ଭକ୍ତଙ୍କୁ ଭେଟିଛନ୍ତି । ଏବେ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ସପ୍ତାହ ଆରମ୍ଭ ହେବାକୁ ଆହୁରି ତିନି ଦିନ ବାକି ଥିଲା । ଭାବିଲେ ଏହି ତିନି ଦିନରେ କିଛି ବଡ଼ କରି ଦେଖାଇବି । ମୁଁ ନିକଟସ୍ଥ ଏକ ହୋଟେଲରେ ଏକ ରୁମ୍ ବୁକ୍ କଲି ଏବଂ ସତର୍କତାମୂଳକ ପଦକ୍ଷେପ ସ୍ୱରୂପ ମୋ ପତ୍ନୀଙ୍କୁ ସମୟ ପୂର୍ବରୁ ସରପ୍ରାଇଜ୍ ଦେଲି । ପତ୍ନୀ ଏହା ଶୁଣି ବହୁତ ଖୁସି ହୋଇଥିଲେ, କିନ୍ତୁ ସେହି ରାତିରେ ମୋତେ ଜ୍ୱର ହୋଇଗଲା । ସମସ୍ତ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ବାତିଲ ହୋଇଯାଇଥିଲା । ଯାହାକୁ ମୋ ପତ୍ନୀ ମୋଠାରୁ ଅଧିକ ଦୁଃଖିତ ଥିଲେ । କାରଣ ସେ ତାଙ୍କର ରିସୋର୍ଟ ପ୍ଲାନକୁ ତାଙ୍କ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ଷ୍ଟାଟସରେ ସାର୍ବଜନୀନ କରିଦେଇଥିଲେ ।


ତିନି ଦିନ ଧରି ମୋ ଭଳି ଜଣେ ପ୍ରେମଭକ୍ତ ବିଛଣାରେ ଶୋଇରହିଥିଲା । ପ୍ରେମର ଦେବୀ ଆତିଥେୟତାରେ ନିୟୋଜିତ ଥିଲେ । ଆଚ୍ଛା, ମୋର ପ୍ରି-ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ଭୁଶୁଡ଼ି ପଡ଼ିଲା । କିନ୍ତୁ ମୋ ଭଳି ଜଣେ ସାହସୀ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ପାଳନ କରିବାକୁ ମନ କରିଚାଲିବା... ଏହି ଚିନ୍ତାରେ ମୁଁ ଆଗକୁ ବଢ଼ିବାକୁ ସ୍ଥିର କଲି। ଗୁଗୁଲକୁ ଦେଖି ମୁଁ ଜାଣିବାକୁ ପାଇଲି ଯେ ଗୋଲାପ ଦିବସରେ ଗୋଲାପ ଫୁଲ ଦେବା ଦ୍ୱାରା ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରିୟ ଲୋକ ଆକର୍ଷିତ ହୁଅନ୍ତି । ମୋ ହୃଦୟରେ ପ୍ରେମର ଜୁଆର ଏତେ ଜଳୁଥିଲା ଯେ ମୁଁ ଗୋଲାପ କିଣିବା ପାଇଁ ନିକଟସ୍ଥ ଏକ ଫୁଲ ଦୋକାନକୁ ଯାଇଥିଲି । ଫୁଲ ଦୋକାନଟି ପ୍ରଥମେ ହସିଲା । ତା'ପରେ କହିଲା - କାକା ! ଯଦି ତୁମେ ଖୁଡୀଙ୍କ ପାଇଁ ଏହି ଗୋଲାପ ନେଉଛ, ତେବେ ମୁଁ ରିହାତି ଦେବି । ଆଉ ଯଦି ଅନ୍ୟ କାହା ପାଇଁ ମୁଁ ଦୁଇଗୁଣ ମୂଲ୍ୟ ନେବି । ଏହା କ'ଣ, କିନ୍ତୁ ପ୍ରତି ସପ୍ତାହରେ ପୂଜା ପାଇଁ ଗେଣ୍ଡୁ ମାଳ ଓ ଫୁଲ ନେଉଥିବା ଅଙ୍କଲ । ଯଦି ଗୋଲାପ ଦିବସରେ ଗୋଲାପ ଫୁଲ କିଣିବେ, ତେବେ ସନ୍ଦେହ ସୃଷ୍ଟି ହେବ। ମୁଁ ତାଙ୍କୁ ଗାଳି ଦେଲି, ଆରେ ! ମୁଁ ଏହାକୁ ଖୁଡୀଙ୍କ ପାଇଁ ନେଉଛି । ଏବେ ଅନ୍ୟ କାହା ପାଇଁ କେଉଁଠି... ? ମୁଁ ଥଣ୍ଡା ନିଃଶ୍ୱାସ ଛାଡିଲି । ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଘରେ ପହଞ୍ଚି ରୋମାଣ୍ଟିକ୍ ଢଙ୍ଗରେ ମୋ ପତ୍ନୀଙ୍କୁ ଗୋଲାପ ଫୁଲ ଉପହାର ଦେଲି । ପ୍ରଥମେ ସେ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋଇଗଲେ, ତା'ପରେ କହିଲେ - ଏହି ବୟସରେ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ପାଳନ କରିବାର ଭୂତ କେଉଁଠୁ ଆସିଲା । ତୁମେ ଆଣିଥିବା ଗୋଲାପ ଫୁଲରେ ଘର ପାଇଁ ସପ୍ତାହ ଲାଗି ପନିପରିବା ହୋଇଥାଆନ୍ତା । ଏବେ ସେ ଗୋଲାପଫୁଲ ନ ନେଇ ସିଧା ରୋଷେଇ ଘରକୁ ଚାଲି ଯାଇଥିଲେ । ମୋ ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ର ସମସ୍ତ ଭୂତ ତଳକୁ ଓହ୍ଲାଇ କେଉଁ ପିପଲ ଗଛ ଉପରେ ବସିପଡିଥିଲା । ଏବେ କୋଠରୀରେ ଏକୁଟିଆ ବସି ମୁଁ ଆଗାମୀ ଛଅ ଦିନ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କରୁଛି । ଯଦି ପତ୍ନୀ ଗୋଲାପ ଦେଖି ଉତ୍ତେଜିତ ହେଲେ, ତେବେ ପ୍ରପୋଜ୍ ଡେ ର ମୁଦି, ଚକୋଲେଟ ଡେ ର ଚକୋଲେଟ୍ ଓ ଟେଡି ଡେ ର ଟେଡି ଦେଖି ତାଙ୍କର କ୍ରୋଧ ସପ୍ତମରେ ଚଢିଯିବ । ଯଦିଓ ମୁଁ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ଦିବସରେ କିଛି ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ଦେବି, କିନ୍ତୁ ହଗ୍ ଡେ ଏବଂ କିସ୍ ଡେ ରେ... ଛାଡ ଛାଡ ସେ କଥା ଆଉ କହିନି... ! ମୋର ଭାଲେଣ୍ଟାଇନ୍ ଡେ ଭୂତ ଆଉ ସବାର ନାହିଁ । ବର୍ତ୍ତମାନ ଯଦି ତୁମେ ମୋ ପତ୍ନୀଙ୍କୁ ମନାଇ କିପରି ପାଳନ କରିବାକୁ ହେବ ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବ, ତେବେ ଆପଣଙ୍କୁ ସ୍ୱାଗତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Comedy