ସକାଳର ପ୍ରଥମ ଆଲୋକ ପଡ଼ୁ ପଡ଼ୁ ସେ ଆସିଥାଏ କାବେରୀ ମାଉସୀ ସାଙ୍ଗରେ. କେତେ ରକମର ଫଳ ଫୁଲ ଭରା ଟୋକେଇ ମୁଣ ସକାଳର ପ୍ରଥମ ଆଲୋକ ପଡ଼ୁ ପଡ଼ୁ ସେ ଆସିଥାଏ କାବେରୀ ମାଉସୀ ସାଙ୍ଗରେ. କେତେ ରକମର ଫଳ ଫୁଲ ଭରା ଟୋ...
ଶାଶୁ ଶଶୁରଙ୍କ କୋଠରୀକୁ ଲାଗି ମଝିଆଁ ବୋହୂ ସୁଲୋଚନାଙ୍କ କୋଠରୀ। ଶାଶୁଙ୍କ ପାଖରେ ବସି ମାଲିସ୍ କଲେ ତାଙ୍କ ଗୋଡକୁ। ସକା... ଶାଶୁ ଶଶୁରଙ୍କ କୋଠରୀକୁ ଲାଗି ମଝିଆଁ ବୋହୂ ସୁଲୋଚନାଙ୍କ କୋଠରୀ। ଶାଶୁଙ୍କ ପାଖରେ ବସି ମାଲିସ୍ ...
ଅବ୍ୟକ୍ତ କୋହକୁ ଛାତିତଳେ ଲୋଚେଇ ଏକାନ୍ତରେ ବସିଥାଏ ମାନବ, ସମୁଦ୍ରର ତଟରେ I ସମୁଦ୍ର ଗର୍ଭରୁ ସୂର୍ଯ୍ୟଦ ଅବ୍ୟକ୍ତ କୋହକୁ ଛାତିତଳେ ଲୋଚେଇ ଏକାନ୍ତରେ ବସିଥାଏ ମାନବ, ସମୁଦ୍ରର ତଟରେ I ସମୁଦ୍ର ଗର୍ଭରୁ ସ...
ଯଜ୍ଞ ଏବେ ବାର ବର୍ଷ ର ହେଇଗଲାଣି। ସ୍କୁଲ ଯିବାକୁ ନାଁ ଧରୁନି। ବାଳୁଙ୍ଗା ପିଲାଙ୍କ ମେଳରେ ମିଶି ସବୁ ପ ଯଜ୍ଞ ଏବେ ବାର ବର୍ଷ ର ହେଇଗଲାଣି। ସ୍କୁଲ ଯିବାକୁ ନାଁ ଧରୁନି। ବାଳୁଙ୍ଗା ପିଲାଙ୍କ ମେଳରେ ମିଶ...
ଲାଲମାଟି ଲାଲମାଟି
ରମାକାନ୍ତ କିଛି ସମୟ ନିରବ ରହି ପଚାରିଲା... ତୁ ମତେ କେତେ ଭଲ ପାଉଛୁ କହିଲୁ।ଝୁମୁକୀ ଆକାଶକୁ ଚାହିଁ କହିଲା... ଆକାଶକୁ... ରମାକାନ୍ତ କିଛି ସମୟ ନିରବ ରହି ପଚାରିଲା... ତୁ ମତେ କେତେ ଭଲ ପାଉଛୁ କହିଲୁ।ଝୁମୁକୀ ଆକାଶକୁ ଚ...
ଉର୍ମିମାଳା ଉର୍ମିଳା ଉର୍ମିମାଳା ଉର୍ମିଳା
ଶୁଭସ୍ମିତା କହିଲା... ମୁଁ ଆଜି ଫେରିଯିବି ସୁଜାତା।ବାପାଙ୍କୁ ନେଇ ଆଜି ହିଁ ଚାଲିଯିବି। ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହୋ ଶୁଭସ୍ମିତା କହିଲା... ମୁଁ ଆଜି ଫେରିଯିବି ସୁଜାତା।ବାପାଙ୍କୁ ନେଇ ଆଜି ହିଁ ଚାଲିଯିବି। ଆଶ୍...
ହଠାତ୍ ଶ୍ରେଣୀ ଗୃହର ନୀରବତା ଭାଙ୍ଗି ବିଷ୍ଣୁ ବାବୁଙ୍କ ବୁକୁଫଟା କାନ୍ଦ ମୂକ ପ୍ରାୟ ଥିବା ସପନପୁର ବାସୀଙ୍କ ଆଖିରେ ଅମା... ହଠାତ୍ ଶ୍ରେଣୀ ଗୃହର ନୀରବତା ଭାଙ୍ଗି ବିଷ୍ଣୁ ବାବୁଙ୍କ ବୁକୁଫଟା କାନ୍ଦ ମୂକ ପ୍ରାୟ ଥିବା ସପନପ...
ବର୍ଷା ଛାଡି ଯାଇଥାଏ। ନିଃସଙ୍ଗ ଜୀବନର ଗୋଟାଏ ପୃଷ୍ଠା ଓଲଟି ଗଲା ଯେମିତି। ନୂଆ ପୃଷ୍ଠାଟିଏ ଆଖି ଆଗରେ। ନୂଆ ନୂଆ ଚିନ୍ତ... ବର୍ଷା ଛାଡି ଯାଇଥାଏ। ନିଃସଙ୍ଗ ଜୀବନର ଗୋଟାଏ ପୃଷ୍ଠା ଓଲଟି ଗଲା ଯେମିତି। ନୂଆ ପୃଷ୍ଠାଟିଏ ଆଖି...
ଛୋଟ ପିଲାଟା ବୋଲି ସିନା ତାକୁ ଏତେ ହଇରାଣ କଲେ ! - 2nd ଛୋଟ ପିଲାଟା ବୋଲି ସିନା ତାକୁ ଏତେ ହଇରାଣ କଲେ ! - 2nd
ବାପା ତୁମେ ବି ଭାବୁଛ ଭାଉଜ ଭାଇଙ୍କ ମୃତ୍ୟୁର କାରଣ ? ବାପାଙ୍କୁ କଣ ପଚାରୁଛୁ ? ବାହାଘର ଦୁଇଟି ମାସ ହୋ... ବାପା ତୁମେ ବି ଭାବୁଛ ଭାଉଜ ଭାଇଙ୍କ ମୃତ୍ୟୁର କାରଣ ? ବାପାଙ୍କୁ କଣ ପଚାରୁଛୁ ? ...
ସେତେବେଳେ ଶୋଭାର ମାଆ ଆସିଗଲା ଆଉ ତାର ହାତ ଧରି ବାହାରକୁ ନେଇ କହିଲା " ଏବେ କାହିଁକି ତା ସହିତ ଯୁକ୍ତି ସେତେବେଳେ ଶୋଭାର ମାଆ ଆସିଗଲା ଆଉ ତାର ହାତ ଧରି ବାହାରକୁ ନେଇ କହିଲା " ଏବେ କାହିଁକି ତା ସହିତ...
ମାଉସୀ ହାତ ଧରି କହିଲେ, ବିନି ସଞ୍ଜ ହେଲାଣି ଯାଉଛି ସନ୍ଧ୍ୟା ଦେବି l ଆଜି ଜାଣିଗଲି ମୃତ୍ୟୁ ଠାରୁ ବି ଭ ମାଉସୀ ହାତ ଧରି କହିଲେ, ବିନି ସଞ୍ଜ ହେଲାଣି ଯାଉଛି ସନ୍ଧ୍ୟା ଦେବି l ଆଜି ଜାଣିଗଲି ମୃତ୍ୟୁ ଠା...
ପର ଆପଣା ପର ଆପଣା
ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷା ଦେବାର ସମୟ ଆସିଲା, ସାଗର ପରୀକ୍ଷା ଦେଇ ପାସ୍ କରି ଏକ ଆଗେଇ ଯିବା ପାଇଁ ନୂତନ ରାସ୍ତ ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷା ଦେବାର ସମୟ ଆସିଲା, ସାଗର ପରୀକ୍ଷା ଦେଇ ପାସ୍ କରି ଏକ ଆଗେଇ ଯିବା ପାଇଁ ନୂତ...
କିନ୍ନର କିନ୍ନର
କେରଳର କରାଳ ଗତି କେରଳର କରାଳ ଗତି
ସ୍ମୃତି ଆଇନା ସ୍ମୃତି ଆଇନା
ଜହ୍ନ ଟିକିଲି ଜହ୍ନ ଟିକିଲି