Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmalaya Mishra

Abstract Romance Classics

4  

Padmalaya Mishra

Abstract Romance Classics

ଯୁଗଳ ମୂର୍ତ୍ତି

ଯୁଗଳ ମୂର୍ତ୍ତି

1 min
5



ଅଳି କରେ ରାଧା ଦୋଳି ଖେଳିବାକୁ

ଶିଆଳି ଲତାରେ ବସି

ଦୂରୁ ହସେ ଶ୍ୟାମ ବଂଇଶୀ ବଜାଇ

ରାଧା ଯାଏ ପୁଣି ରୁଷି ।


କର ନାହିଁ ମାନ ମାନୀନି ରାଧିକା

ବଂଶୀ ଡାକେ ତୁମ ନାମ

ନୟନେ ମୋହର ପଢିକି ପାରନା

ଭରି ରହିଅଛି ପ୍ରେମ ।


ଚଇତି ପବନ ଶିହରଣ ଭରେ

ଶାନ୍ତ ହୋଇଛି ଯମୁନା

କୋଇଲିର ଡାକ କର୍ଣ୍ଣ ଡେରି ଶୁଣ

ଆସେ ବଉଳ ବାସନା ।


ରଙ୍ଗେ ରଙ୍ଗାଇବି ଗୋରା ବଦନକୁ

ଚିହ୍ନି ନପାରିବେ କେହି

ମୋ ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗିଛ କେବେଠୁ

ଶ୍ୟାମା ପରିଚୟ ନେଇ ।


ଗୋଲାପି ନାଲିଆ ହଳଦୀ ନାରଙ୍ଗୀ

ଭଳି ଭଳି ଆଣି ରଙ୍ଗ

ପରବ ବାହାନା ତୁମେ କି ଜାଣନା

ଭିଜେଇବି ତୁମ ଅଙ୍ଗ ।


ଛାଡିବନି କେବେ ମୋର ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ପଡିବ ହୁରି ଗୋପରେ

ପାଦେ ପାଦ ଛନ୍ଦି ବସିବା ସାଥିରେ

ଝୁଲି ଶିଆଳି ଲତାରେ ।


ନାଚୁଥିବେ ଗୋପୀ କାହିଁ କେତେ ତପି

ଦରଶନ ଲାଳସାରେ

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଦୋଳି ସଜାଇ ଝୁଲାଇ

ଯୁଗଳ ମୂର୍ତ୍ତି ଦୋଳରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract