ଝରକା କବାଟ ଅଧା ଖୋଲା ରଖି ହାତ ବଢାଏ ମା' ଅଳପ ହସି, ପାନ ଖଣ୍ଡେ ଦେଇ ହାତ ସାରା ତା'ର ସବୁତକ ରଙ୍ଗ ... ଝରକା କବାଟ ଅଧା ଖୋଲା ରଖି ହାତ ବଢାଏ ମା' ଅଳପ ହସି, ପାନ ଖଣ୍ଡେ ଦେଇ ହାତ ସାରା...
ଅଳି ଗୁଞ୍ଜନେ ଶୁଣେ ଅଳି ଗୁଞ୍ଜନେ ଶୁଣେ
ସତ୍ୟ ନ୍ୟାୟ ପାଇଁ. ଲଢେଇ କରିବି ଥିବା ଯାଏ ମୋର ଶେଷ ନିଶ୍ବାସ.. ସତ୍ୟ ନ୍ୟାୟ ପାଇଁ. ଲଢେଇ କରିବି ଥିବା ଯାଏ ମୋର ଶେଷ ନିଶ୍ବାସ..
କଳୁଷ ହଟାଇ ନିଅ ଅପଣାଇ ଡାକଇ ନିରବ କଣ୍ଠେ କଳୁଷ ହଟାଇ ନିଅ ଅପଣାଇ ଡାକଇ ନିରବ କଣ୍ଠେ
ଭଲ ବନ୍ଧୁଟିଏ ସାଥିରେ ଥିଲେ ଜୀବନଟା ସୁଖମୟ ଖରାପ ବନ୍ଧୁଟେ ସାଥେ ରହିଗଲେ ଜୀବନଟା ଦୁଃଖମୟ ଭଲ ବନ୍ଧୁଟିଏ ସାଥିରେ ଥିଲେ ଜୀବନଟା ସୁଖମୟ ଖରାପ ବନ୍ଧୁଟେ ସାଥେ ରହିଗଲେ ଜୀବନଟା ଦୁ...