Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Banamali Pattanaik

Romance Fantasy Inspirational

4.0  

Banamali Pattanaik

Romance Fantasy Inspirational

ତୁମ କଥା ଭାବି

ତୁମ କଥା ଭାବି

1 min
50


ଲେଖେ କବିତା ମୁଁ ଦୁଇଧାଡ଼ିତୁମ କଥା ଭାବି

ସକାଳେ ହଉ ଅବା ସଞ୍ଜରେ

ଅବା ଜହ୍ନ ଆଲୁଅର ସେଇ ଅନ୍ଧାରେ,

ଆଙ୍କେ ତୁମ ଛବି

ତୁମ କଥା ଭାବି ତୁମ କଥା ଭାବି ।1।


ଫଗୁର ଫଗୁଣେ ଯେବେ ତୁମେ ଚାଲିଗଲ

ସଙ୍ଗୀତର ତାନେ ତାନେ

ଗୁଣୁଗୁଣୁ ଗାଇ ସବୁଦିନ ପାଇଁ,

ହଜେଇଛି ମନ ସିନ୍ଧୁକର ଚାବି

ତୁମ କଥା ଭାବି ତୁମ କଥା ଭାବି ।2।


ଏବେ ଦିଗହରା ମୁହିଁ ଦିଶୁନାହିଁ ପଥ

ତଥାପି ଚାଲୁଛି ବାଟ,

ଖାସ୍ ତୁମ ପାଇଁ ତୁମ ପ୍ରେମ ପାଇଁ

ସାର୍ଥକ ନ ହେବା ଯାଏଁ ମୁଁ ଚାଲୁଥିବୀ

ତୁମ କଥା ଭାବି ତୁମ କଥା ଭାବି ।3।


Rate this content
Log in