Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhisek Mohapatra

Romance Fantasy

3  

Abhisek Mohapatra

Romance Fantasy

ସ୍ପର୍ଶଟିଏ

ସ୍ପର୍ଶଟିଏ

1 min
304



ମୁଁ ଯେବେ ତୁମକୁ ପ୍ରଥମେ ଭେଟିଥିଲି ,

କଲେଜର ବଗିଚା ଭିତରେ ।

ତୁମେ ଝିଅଟିଏ ପରି ସେତେବେଳେ ଦେଖାଯାଉନଥିଲ !

ଫୁଲଟିଏ ହେଇଯାଇଥିଲ ସେତେବେଳେ !


ତୁମକୁ ଛୁଇଁବାର ଦୁର୍ବାର ଆଶା ସବୁ ଯେତେ ,

ସାରା ଦେହେ ଗୋଟେ ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ଇଚ୍ଛାରେ ବ୍ୟାପୀ ଯାଇଥିଲେ !


ମୁଁ ତୁମକୁ ଛୁଇଁବି କି ନା ଭାବୁଭାବୁ ,

ତୁମେ ପରିସ୍ଫୁଟ ହେଲ !

ଗୋଟେ ଗୋଲାପର ନରମ ପାଖୁଡ଼ା ପରି ,

ମୋ ପାପୁଲିକୁ ତୁମ ପାପୁଲି ଉପରେ ରଖିଲ ।


ମୋ ସାରା ଦେହରେ ଗୋଟେ ଅଦ୍ଭୁତ ରୋମାଞ୍ଚ !

ପହିଲିଥର ଗୋଟେ କିମ୍ଭୁତାକାର ଅନୁଭବ ,

ସତେ ଲାଗିଲା ଫୁଲମାନେ ନିର୍ଭୟରେ କଥା କହିଗଲେ ଏକା ସାଙ୍ଗରେ ,

ପକ୍ଷୀମାନେ ଗୀତ ଗାଇଗଲେ ବିନା କାରଣରେ ,


ସେଠି ସମସ୍ତେ ଥିଲେ ,

ପୁଣି ଲାଗିଲା ସେଠି କେହି ବି ନଥିଲେ ।


ଏକ ନିର୍ଜନତାର ପ୍ରାନ୍ତରରେ ଆମେ ଦୁହେଁ,

ଗୋଟେ ମୁକ୍ତାକାଶରେ ଦୁଇଟି ହଳଦୀବସନ୍ତ ଡେଣା ଝାଡିଗଲେ !


ତୁମେ ମୋ ଆଖିକୁ ଚାହିଁଲ ,

ଅପଲକେ ମୁଁ ତୁମକୁ ଚାହିଁ ରହିଥିଲି !


ସଞ୍ଜ ବୁଡି ରାତି ହେଲା ,

ରାତି ସରି ଦିନ ହେଲା ,

ମୁଁ ଜମା ଏସବୁ ଜାଣିପାରିଲି ।


ମୁଁ ସତରେ ଜମା ଜାଣିନଥିଲି,

ନାରୀର ସ୍ପର୍ଶରେ ଗୋଟେ ଅଦ୍ଭୁତ କିମିଆ ଥାଏ ବୋଲି !



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance