Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akshaya kumar Rout

Romance

2.6  

Akshaya kumar Rout

Romance

ଶ୍ରାବଣର ଜ୍ଵଳା

ଶ୍ରାବଣର ଜ୍ଵଳା

1 min
49



କେତେ ଯେ ସପନ ଦେଖିଥିଲି ମୁଇଁ

ତୁମକୁ ଦେଖିବା ପରେ

ଚାହିଁଲନି ଥରେ ପଛକୁ

ଚାଲିଗଲ ବହୁଦୂରେ.... ।


ମରମର କଥା ମରମେ ମରିଲା

ସରମେ କହିଲି ନାହିଁ

ମରମୀ ମନଟା ତୁମକୁ ଝୁରୁଛି

ଯେସନେ ଜହ୍ନକୁ ଝୁରଇ କଇଁ.... ।


ଆଖି ଲୁହ ଯେତେ ଆଖିରେ ମରିଲା

ନିଦାଘେ ଶ୍ରାବଣ ଝରେ ଅବିରତ

ମରୁବାଲି ପରି ଶ୍ରାବଣେ ଜଳୁଛି

ବେଦନାର ନାହିଁ ଅନ୍ତ....... ।


ମନବି ଜଳୁଛି ତନୁ ବି ଜଳୁଛି

ଜଳୁଛି ଶ୍ରାବଣ ରାତି

ମନର ଜ୍ୱାଳାକୁ ମନରେ ମାରିଲି

ତନୁର ଜ୍ୱାଳା ବିଷମ

ନିର୍ଦ୍ଦୟ ନହୁଅ ପରାଣ ମିତ ହେ

ଗଲି ମୁଁ ତୁମ ଶରଣ...... ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance