Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ସୁଭଦ୍ରା ସିଂହ

Romance

3  

ସୁଭଦ୍ରା ସିଂହ

Romance

ଶୋଭା

ଶୋଭା

1 min
144


ନୁହେଁ କେବଳ ତୁମେ ମୋ କବିତା ମଧ୍ୟେ ବର୍ଣ୍ଣ  

ନୁହେଁ ତ କେବଳ ମୋ ରଙ୍ଗୋଲି ମଧ୍ୟେ ଚୁର୍ଣ୍ଣ  

ନୁହେଁ କେବଳ ଯେ ଜୀବନ ମଧ୍ୟେ ପିଣ୍ଡ  

ନୁହେଁ ତୁମେ କେବଳ ଏକ ମୂଲ୍ୟ ହୀନ ଦଣ୍ଡ  

ହେ ଶୋଭା !!!!

ତୁମେ ତ ମୋ କବିତାର ସାର 

ମୋର ପ୍ରେମ ଗୀତିର ସ୍ୱର 

ମୋ ଜୀବନ ପ୍ରାଣ ମୋ ସମୟର ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ

ରଙ୍ଗମହଲର ରଙ୍ଗମଞ୍ଚରେ ଅସହାୟ ଅଭିନେତ୍ରୀ ମୁଁ 

ଅଲୋଡ଼ା କାହାଣୀରେ ଏକା ଏକ ନାୟିକା ମୁଁ 

ଏ ଗଳ୍ପ ପୃଷ୍ଠାରେ ଏକା ପୁଣି ଯାତ୍ରୀ ମୁଁ 

ଏ ଅଙ୍କା ବଙ୍କା ପଥରେ ତୁମ ଅଲିଅଳି ପ୍ରେୟସୀ ମୁଁ 

ତୁମ ପ୍ରେମ କାହାଣୀରେ ପୂର୍ଣ୍ଣିମାର ରାତିର ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ମୁଁ 

ତୁମ ଭାବନା ସହରରେ ଏକ ରୋମାଞ୍ଚିତ ସ୍ୱପ୍ନ ମୁଁ 

ତୁମ ଅନୁରକ୍ତିର ସ୍ପର୍ଶରେ ଶୀତୁଆ ସନ୍ଧ୍ୟାର ଶେଫାଳି ମୁଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance