Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Balaji Sethi

Children

4.5  

Balaji Sethi

Children

ଶୀତ ସକାଳ

ଶୀତ ସକାଳ

1 min
374


ଥିରି ଥିରି ଶୀତ ଛୁଇଁଲା ମରତ

ସରଗ ଭୁବନ ଛାଡ଼ି

ପର୍ଣ୍ଣ ମୋଚିର ପ୍ରଣତ ପତର

ନିରବେ ପଡଇ ଝଡ଼ି ।


ଥକ୍କି ଝରି ପଡେ କାକର ସାଥିରେ

ପଦୁଅଁ ପାଖୁଡ଼ା ଲୁହ

ବିରହିଣୀ ଝୁରେ କାନ୍ତ ଦରଶନ

ତୁଟାଇ ଜୀବନ ମୋହ ।


କ୍ଷୀଣ ତନୁ ଦେଖି ତଟିନୀର ଆଖି

ଛଳଛଳ ମନ୍ଦ ଗତି

ଝାଉଁଳା କୁସୁମେ ଭ୍ରମର ବିଷାଦେ

ଖେଦରେ କାଟଇ ରାତି ।


ଦିନମଣି କର ମଳିନ ନିଷ୍ପ୍ରଭ

କୋଟି ତେଜିୟାନ ମୁହଁ

ଧରଣୀ ବକ୍ଷରେ ଶୁଭ୍ର ଚାଦର

ଥରଇ ଫୁଙ୍ଗୁଳା ଦେହ ।


କାକର ଭିଜା ଏ ସୁନେଲି ସକାଳ

ପ୍ରକୃତିର ନୂଆଁ ବେଶ

ସୁଷମା ପଖାଳି ପର୍ଯ୍ୟଟନ ସ୍ଥଳୀ

ଜନ ମନ କରେ ବଶ ।


ଉତ୍କଳ ଆକାଶେ ଅତିଥିର ବେଶେ

ଉଡନ୍ତି ବିଦେଶୀ ପକ୍ଷୀ

ଦକ୍ଷ ଚିତ୍ରକାର ସୁଦକ୍ଷ ତୁଳୀର 

ରଙ୍ଗ ରହିଅଛି ସାକ୍ଷୀ ।


ନରମ ପୋଷାକ ଗରମ ବାଣ୍ଟଇ

ଆଦର ତାହାର ବେସି

ସିଆଁ ପଣତରେ ଅଭାବୀର ଶୀତ

ଦେହରୁ ଯାଉଛି ଖସି ।


ରଇତର ଖଳା ଦିଶଇ ଉଛୁଳା

ଫୁଲିଯାଏ ଛାତି ସୁଖେ

ନିଗାଡି ରକତ ସ୍ପନ୍ଦନର ମନ୍ତ୍ର

ଫୁଙ୍କଇ ସବୁରି ମୁଖେ ।


ମରାଳ ଖେଳଇ ଶୀତଳ ସଲୀଳେ

ମହାନନ୍ଦେ ମୀନ ଖୋଜି

ତେଜିଲେ ଆଳସ୍ୟ ସାଜିଲେ କର୍ମଠ 

ଜିଣିବା ଜୀବନ ବାଜି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children