Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Fantasy Thriller

4  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Fantasy Thriller

ପ୍ରୀତିଦୀପ

ପ୍ରୀତିଦୀପ

1 min
177


ପ୍ରୀତିର ମନ୍ଦିରେ ଜାଲୁଚି ଦୀପାଳି ।

ପ୍ରଣୟିନୀ ପାଇଁ ନିତି ।

ହାତ ଛାଡି ମୋର ଚାଲିଗଲା ଠକି ।

ଜାଳେ ତା’ ବିରହ ସ୍ମୃତି ।


ମନେ ପଡେ ମୋର ଜୋଛନାର ଭିଜା ।

ରୂପେଲି ମୁହଁର ତିଳ ।

ପ୍ରୀତି ପିଆଲାର ଖିଆଲୀ ମନ ତା’

ପବିତ୍ରର ଗଙ୍ଗା ଜଳ ।


ହୁଁ – ନିରବେ ମାନେ ତା’ ଅନେକ ଭାବନା ।

ପାହେ ନାହିଁମଧୁ ରାତି ।

ଜହ୍ନ ଲୁଚି ଯାଏ ତାକୁ ଦେଖି ଦେଇ ।

ବଉଦ କୋଳେ ଘୁମେଇଁ ।


ଲାଜୁକି ତାରା ଟି ଦେଖି ଜଳି ଉଠେ ।

ଦୂର ଗଗନରେ ଥାଇ ।

ହୁଁ- ସେଇ ଅଭିମାନୀ କେମିତି କେଜାଣି ।

ବାଛି ନେଳୀ ମୋତେ ସାଥୀ ।



Rate this content
Log in