ପ୍ରେମ ବୋଲି ଯାହା କହୁ
ପ୍ରେମ ବୋଲି ଯାହା କହୁ
ଭାବଦରିଆରେ ଶରଧାର ଢେଉ
ପ୍ରେମ ବୋଲି ଯାହାକହୁ
ଯେଥରେ ପାଇଛି ସୁଆଦ ତାହାର
ଭୁଲି କି ପାରିବ ଆଉ !
ମୁକୁଳିତ ହେଲେ ପ୍ରୀତିର କଳିକା
ମନ ହଜେ ମହକରେ
ଉଡିଯାଏ କାଟି ବାରଣ ବନ୍ଧନ
ପ୍ରୀତିମଧୁ ଯହିଁଝରେ ।
ପୀରତିର ପଥଖସଡ଼ା ବହୁତ
ଖସିଯାଏ ତନୁମନ
ନ ଲାଗଇ ଲାଜ ଲାଗଇ ମଉଜ
ଅପବାଦ ଅପମାନ ।
ଯାଉ ଜାତିକୂଳ ଯାଉ ବିଧରମ
ଦୁନିଆଁ ରହୁ ନ ରହୁ
ପୀରତି ନଈରେ ଉଠିଲେ ଜୁଆର
କୂଳଲଙ୍ଘଇ ଚାହୁଁଚାହୁଁ !