Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Action Crime Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Action Crime Inspirational

ନ୍ୟାୟ-ଅନ୍ୟାୟ

ନ୍ୟାୟ-ଅନ୍ୟାୟ

1 min
271


ଘରେ ଘରେ କ°ସ ପୁରେ ପୁରେ କ°ସ

ସ୍ୱାର୍ଥ ହି°ସା ଦାଉ ଦାଉ

ଜଳେ ଦାବାନଳ କ୍ଷମତା କନ୍ଦଳ

ଗ୍ରାସିଯାଏ କେତୁ ରାହୁ ।


ସାଧୁ ସତ୍ୟବାନ ଗଣନ୍ତି ପ୍ରମାଦ

ଭୟରେ କାଟନ୍ତି ଦିନ

ଦୀନ ଓ ଦରିଦ୍ର ଗୁଣ ମାନ ହୀନ

ପ୍ରଜା ସାଧାରଣ ଜନ ।


ଅସାଧୁ କପଟୀ କଳ କଉଶଳେ

ହରି ଦଉଲତ ଧନ

ବୋଲାନ୍ତି ନିଜକୁ ସର୍ବ ଶକ୍ତିମାନ

ହର୍ତ୍ତାକର୍ତ୍ତା ଭଗବାନ ।


ଉଜୁଡି ଯାଉଛି ପଲ୍ଲୀ ନଗ୍ର ଗ୍ରାମ

ଗୋପପୁର ବୃନ୍ଦାବନ

ଅନ୍ତସାର ଶୂନ୍ୟ ମଣିଷ ହୃଦୟ

ନିର୍ଜୀବ ଜଡ଼ ପାଷାଣ ।


ସ°ସାରେ ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଜର୍ଜର

ନାହିଁ ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି

ହୁଙ୍କାରନ୍ତି ଦୁଷ୍ଟ ପାଷାଣ୍ଡ ବର୍ବର

କ°ସାସୁର ଦିନରାତି ।


ପୁତନା ଶକଟା ଅଘା ବକାସୁର

ଛଳନା ଓ ତାଡନାରେ

ସନ୍ତ୍ରସ୍ତ କାତର ସରଳ ନୀରିହ

କୋମଳ ଶୈଶବ ମରେ ।


ଗଗନ ପବନ ଶାନ୍ତ ତପୋବନ

ସୁନ୍ଦର କାଳିନ୍ଦୀ ତଟ

ଗ୍ରାସେ ପ୍ରଦୂଷଣ କୁହୁଳେ ଜୀବନ

ସବୁଠି ବିଷ ଉତ୍କଟ ।


ଯନ୍ତ୍ରଟିଏ ମାତ୍ର ଆଜିର ମଣିଷ

ଆଜ୍ଞାବହ କ୍ରୀତଦାସ

ହସ୍ତପଦେ ବନ୍ଧା ଲୌହର ଜଞ୍ଜୀର

ମଳିନ ତା ମୁଖେ ହସ ।


କରେ ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ ଦୂରାଚାରୀ ମ୍ଳେଚ୍ଛ

ସଙ୍କୁଚିତ ସତ୍ୟଧର୍ମ

ଦୁର୍ବିସହ ଦୁଃଖ ଅସତ୍ୟ ଅନ୍ୟାୟ

ଘାରେ କଳଙ୍କିତ କର୍ମ ।


ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ନ୍ୟାୟ ସ୍ୱଚ୍ଛନ୍ଦ ଜୀବନ

ଚେତନାର ଜାଗରଣ

ଆଉ ଥରେ ଜନ୍ମ ନିଅ ହେ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ

ଉନ୍ମେଷୁ ସବୁଜ ସ୍ୱପ୍ନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action