Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Gouranga Charan Beura

Tragedy

3  

Gouranga Charan Beura

Tragedy

ନିଃଶବ୍ଦ ସୀମାନ୍ତ

ନିଃଶବ୍ଦ ସୀମାନ୍ତ

1 min
139


ଗୁଳି ପିଉଥିଲା   ଅମୃତ ରକତ

  ନିଃଶବ୍ଦ ସୀମାନ୍ତ କୋଳେ 

ଟଳି ପଡୁଥିଲେ  ଅମୃତ ସନ୍ତାନ

  ଦିଗନ୍ତର କରବାଳେ ॥


ବୀରଗର୍ଭା ମାଟି  ଭରୁଥିଲା ଅଣ୍ଟି

  କୋଳେ ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ 

ପ୍ରତିଶୋଧ ବହ୍ନି  କୁହୁଳାଇ ଶାହ୍ନି

   କରେ ଜୟହିନ୍ଦ୍ ଗାନ ॥


ଘାଇଲା ପ୍ରାଣରେ  ଜନ୍ମମାଟି ପ୍ରୀତି

   ଦେଉଥିଲା ସିଂହ ରଡି 

ଲଂଘି ପଡୁଥିଲେ ରକ୍ତ ମୁଖା ହୋଇ

   ବାନ୍ଧି ବିଜୟ ପଗଡି ॥


ପଲ୍ଲୀ ମଳୟରୁ  ଭାସି ଆସୁଥିଲା

  ପିତା ମାତା ଭଗ୍ନୀ ସ୍ନେହ

ମାନସ ପଟ୍ଟରେ  ଉଙ୍କି ମାରୁଥିଲା

   ପତ୍ନୀ ବିଦାୟର ମୁହଁ ॥


ବିବାହ ବେଦୀର  ସାହନା୍ଇ ସୁର

   ସାଜିଥିଲା ଯୁଦ୍ଧ ଭେରୀ 

ରକ୍ତାକ୍ତ ଶରୀରେ  ଫୁଟୁଥିଲା ଜବା

   ଶତୃ ରକ୍ତେ ବକ୍ଷ ଚିରି ॥


ଶବ କାନ୍ଧେ ବହି  ବନ୍ଧୁକ ଉଠାଇ

  ଲମ୍ଫଦେଇ ଶତୃ ପରେ 

ଅଇରି ବକ୍ଷରୁ   ରକ୍ତ ପାନ କରି

  ଲୋଟୁଥିଲେ ଅବନୀରେ ॥


କଫନରେ କିଏ ସଲାମୀ ହୁଙ୍କାରେ

   ଶମଶାନ ଆହୁତିରେ 

ବୈକୁଣ୍ଠ ଆଳୟେ ଶୋକଛାୟା ବାଢି

   ବାହୁଡନ୍ତି ସ୍ୱର୍ଗପୁରେ ॥


ଅସହ୍ୟ ସୀମାନ୍ତ ଗାଇ ଶୋକ ଗୀତ

   ବାଢୁଥିଲା ଦଣ୍ତବତ 

ଶହୀଦ ରକ୍ତରେ  ରଚି ଇତିହାସ

   ସାଜିଥିଲା ଐରାବତ ॥  

     

ଶାହ୍ନି=ହୃଦୟର ନିଭୃତ କୋଣର ବେଦନା



Rate this content
Log in