Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gouranga Charan Beura

Romance

3.8  

Gouranga Charan Beura

Romance

ଫଗୁବୋଳା ଚଇତି

ଫଗୁବୋଳା ଚଇତି

1 min
379



ଚଇତିରାଣୀର    ଚିତାପକା ଠାଣି 

   ତା ସହ ଚିବୁକେ ଫୁଲ,

ଫଗୁବୋଳା ଦେହେ  ଉଷୁମ ପୀରତି

  ସମ୍ମୋହନେ କରେ ଗେଲ ।


ବିଦାୟୀ ଫଗୁଣ   ଦେଖୁଛି ମେଲଣ

   ରାଧାକୃଷ୍ଣ ପ୍ରେମ ଲୀଳା,

ମନ ଖମାରକୁ   ପ୍ରୀତି ବୋଳା ଢାଲ

  ମଳୟେ କରେ ଚଂଚଳା ।


ମଳୟେ ମହକେ   ସାତରଂଗୀ ଫଗୁ

    ପ୍ରେମ ସାହାନାଇ ଗାଇ,

ଫଗୁବୋଳା ପ୍ରୀତି    ଗାଉଛି ଚଇତି

    କସି ଆମ୍ର କୁଂଜେ ରହି ।


କଅଁଳ ଖରାରେ    ଲାଜବତୀ ସାଜି

     ପଳାସ ଓଢଣୀ ତଳେ,

ଘୁମୁରି ଘୁମୁରି     ପ୍ରୀତି ରାଗିଣୀରେ

    ମୁରୁକି ମୁରୁକି ଚଳେ ।


ଉଷୁମ ପୀରତି       ବୁକୁତଳ ତାତି

    ସଂଜ ଆଳତିରେ ଚାପି,

ବାଂକ ଚାହାଣୀରେ    କାମଶର ମାରି

    ବସେ ପ୍ରେମ ମାଳା ଜପି ।


ଲାଜୁଆ ଲାଜୁଆ   କେତେ ମନ କୁହା

    ଫଗୁରେ ସେ ଦିଆନିଆ,

ପ୍ରେମ ନିକେତନେ     ସପନ ଆସର

     ରଂଗ ସାଜିଥାଏ ନିଆଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance