Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gouranga Charan Beura

Inspirational

3  

Gouranga Charan Beura

Inspirational

ବନାନୀର ଖେଦ

ବନାନୀର ଖେଦ

1 min
158



ଖେଦେ କହେ ବନାନୀ ମୁଁ

              ପ୍ରକୃତିର ରାଣୀ,

ମାନବ ରାକ୍ଷସ ମୋତେ

             ପକାଉଛି ହାଣୀ ॥


ସର୍ବଶ୍ୱ ଦେଇ ମୁଁ ଆଜି

              ବଂଶ ହରାଉଛି,

ବିଶ୍ୱ ତାପନେ ଧରିତ୍ରୀ

              ଘୁମୁରି କାନ୍ଦୁଛି ॥


ଅମ୍ଳଜାନ ବିହୁନରେ

              ମରଇ ମାନବ,

ନିଜ ଅଂଗେ ଛେଦୁଅଛି

             ପାମର ମାନବ ॥


ଟାଂଗରା ପାହାଡ ନିତ୍ୟ

            ସିଝେ ଅଂଶୁ କରେ,

ବନ୍ୟ ଜୀବେ ଆତଂକରେ

             ଘୂରେ ସହରରେ ॥


ଉଦ୍ଭିଦଜ ମହାରତ୍ନ

              ଆଖିକୁ ସପନ,

ନୀଳ ନୀଳିମାରେ କାନ୍ଦେ

              ପୁନେଇର ଜହ୍ନ ॥


ଶବ ଦାହ ପାଇଁ ନାହିଁ

              ଛଅ ଖଣ୍ତି କାଠ,

ଭୂଷୁଡି ପଡିଛି ବନେ

              ସାଧକଂକ ମଠ ॥


ମୈାସୁମୀ ବାୟୁ ଲୁଚିଛି

              ଅଭିମାନ ପୁରେ,

ହା ହା କାର ଶୁଭୁଅଛି

              ରୁକ୍ଷ ଅବନୀରେ ॥


ବିପ୍ଳବ ସଂଘାତ ରିପୁ

              ସଜାଇ ସୁନାମୀ

କଳିକାଳ ନାଶିବାକୁ

             ଆଖି ଠାରିଲେନି ॥


ଦାରୁ ଦେବତାଂକୁ ସତେ

               ଦାରୁ କି ମିଳିବ,

ଅହଂ ମାନବକୁ ଟିକେ

               ଉଦ୍ଧାର ଦଇବ ॥



Rate this content
Log in