Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational

ମନେ ପଡ଼ନ୍ତି ଖୋକାଭାଇ

ମନେ ପଡ଼ନ୍ତି ଖୋକାଭାଇ

1 min
168


ଉଡ଼ିଗଲେ ଗେଣ୍ଡାଳିଆ ଝାଡ଼ି ଦେଲେ ପର l

ମନେ ପଡ଼ିଯାଏ ଆଜି ଖୋକାଭାଇ ମୋର ll


ଏ ତ କଳି କାଳ ରୀତି ବିପରୀତ ଭାଇ l

ଦଶରାବଜାରେ ଗୀତ ଗାଏ ଖୋକା ଭାଇ ll 


କଟକେ ବଗିଚା ନାମ ଅଟେ ତ୍ରିକୋଣିଆ l

ଢୁଲ ପାରେ ପାରେ ବଜା ଆରେ ଵଜନିଆ ll


ସକାଳର ଗାଡ଼ି ଗଲା କଳା ଧୂଆଁ ଛାଡ଼ି l

ମହାନଦୀରେ ନଉକା ଦେଇଛି ମୁଁ ଭିଡ଼ି ll


ହାତେ ଧରି କାତ ମୁହିଁ ମୁଣ୍ଡେ ଭିଡ଼ି ଠେକା l

ନନୀ ଦେଖେ ହୀରାକୁଦେ କଟକିଆ ଟୋକା ll


ରକତ ଟଳ ମଳକୁ ଖଇର ପାଞ୍ଚ ପଳ l

ସାଧବ ଆଣିଛି କେଉଁ ଦେଶରୁ ଏ ଫଳ ll


ସାବିସାବି ରାବି ତୋତେ ନାଲିପାନ ବିବି l 

ସଵାରୀ ଚାଲଇ ଧୀରେ ତୋର କଥା ଭାବି ll


ଷଣ୍ଢ ଛତ୍ର ବଜାରରେ ପଶିଲା ବାଉଳି l

ମାରୁଆଡ଼ି ଖୁଆଇଲେ କାବୁଲି କଦଳୀ ll


ଘାଇଁ ଘାଇଁ ନଳ ବୁଲେ ନୂଆ କ୍ୟାପିଟାଲ l

କେଦାରଗଉରୀଠାରେ ତୁମେ ପ୍ରେମ କଲ ll


ନଦୀଟି ଅଳସ କନ୍ୟା ତୀର ତାର ତନ୍ଦ୍ରା l

ଗ୍ରାମ ନାମ ସ୍ୱପ୍ନପୁରୀ ପ୍ରୀୟା ତୁମ ଚନ୍ଦ୍ରା ll


ଅକ୍ଷୟର କ୍ଷୟ ନାହିଁ ଅକ୍ଷୟ ମହାନ୍ତି l

ତୁମ ନାମରେ ଓଡ଼ିଆ ହସନ୍ତି କାନ୍ଦନ୍ତି ll


ଲେଖିଲ ଗାଇଲ ପୁଅ ମୋ କଳା ଠାକୁର l

କେଣେ ଘେନି ଯାଉଅଛ ଜଗନ୍ନାଥେ ମୋର ll


ଓଲଟ ବ୍ରୁକ୍ଷେ ଖେଳୁଛି ଲୋଟଣିଆ ପାରା l

ତୁମ ନାମରେ ବାଜୁଛି ସଙ୍ଗୀତ ନାଗରା ll


ହୁଣ୍ଡୀ ପକାଉଛି ମନେ ଗୁଣ୍ଡି ପାନ ଖାଇ l

ଲଚକମାଣୀ ଉଡ଼ୁଛି କାନି ଖାଇ ଖାଇ ll


ସମର୍ପିଦେଇ ତୁମେ ହେ ପାଇ ଅଛ ସର୍ବ l

ଖୋକାଭାଇ ତୁମକୁ କି ଏ ଜାତି ଭୁଲିବ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational