Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nilamani Thapa

Inspirational Others

3  

Nilamani Thapa

Inspirational Others

ମନେ ପଡେ ମନକଥା

ମନେ ପଡେ ମନକଥା

1 min
117



ପୁରୁଣା କାହାଣୀ            ସରିଯାଇ ଅଛି

       ଆଉକି ଆସିବ ଫେରି

ଭାବିତାକୁ ପୁଣି           ଆଉ ଲାଭ ନାହିଁ

     ଆସିବନି କେବେ ପୁଣି  ।


ପ୍ରକୃତି ନିୟମ              ମିଳିଥାଏ ଥରେ

       ସଭିଙ୍କ ଜୀବନେ ଥରେ

ଭାବିକିଛି ଆଉ            ତାକୁହିଁ ଲାଭନି

     ଆସିବନି କେବେ ପଛେ ।


ପୁଣି ମନେ ପଡେ        ମନକଥା ଆଜି

        ପନ୍ଦର ବର୍ଷ ତଳର

ଯାଉଥିଲା ବୁଲି          ମାମୁଁ ଘରକୁ ମୁଁ

        ପଡିଲି ବିପଦ ଘୋର ।


ପାଞ୍ଚ କୋସ ବାଟ     ଚାଲିବାକୁ ହୁଏ

       ଧାନ ଖେତ କଡା ଦେଇ

ମଝିରେ ମଝିରେ      ଆଖୁ କିଆରୀରେ

       ଯାଉଁ ତାର ମଝି ଦେଇ ।


ଜାଣି ପାରିଲାନି         କିଆରୀ ଭିତରୁ

      ଭାଲୁଟେ ବାହାରି ଯାଇ

ଡରି ଯାଇଥିଲି         ଦେଖି ତାର ଚାପ

      ଦେଲା ମୋତେ ଘୋଉଡାଇ ।


ଜୀବନ ବିକଳେ          ଦଉଡି ଦଉଡି

      ପଡିଲି ଧାନ କ୍ଷେତରେ 

ଚେତନା ହରାଇ         ପଡି ଯାଇ ଥିଲି

      ଜାଣେନା କି ହେଲା ପରେ ।


ମୋର ଠାରୁ ସାନ      ଦୁଇ ପିଲା ଯାକ

     ଉଠେଇ ଦେଲେ ମୋତେ

ଭାଲୁ ଚାଲିଗଲା       ବାଟରେ ଭାଇହେ

     ଦୁଇ ଭାଇ ତ କହିଲେ ।


କୁଆଡେ ଯାଉଛ        ପୁଣି ପଚାରିଲେ

      କହିଲି ମୁଁ ମାମୁଁ ଘର

ଚନ୍ଦନ ପୁରକୁ            ଯାଉ ଥିଲି ଚାଲି

      ଭାଲୁକୁ ଥିଲା ମୋ ଡର ।


ପିଲା ଦୁଇ ଜଣ      ଗଲେ ମୋର ସଙ୍ଗେ

      ମାମୁଁ ଘର ଗାଁ ମୁଣ୍ଡକୁ

ଆଉ ଡରନାହିଁ           ଯାଅ ତୁମ ବାଟେ

     ତୁମର ମାମୁଁ ଘରକୁ ।


ସବୁ କଥା ଯାକ       କୁହେ ମାମୁଁ ପାଖେ

      ଧନ୍ୟ ମୋତେ କହି ଥାନ୍ତି

ମନେ ପଡେ ମୋର     ସବୁ ମନ କଥା

     ମାମୁଁ ମାନେ ପଚାରନ୍ତି  ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational