ଭାଲୁ ପ୍ରେମ ଭାଲୁ ପ୍ରେମ
ବୁଝିବା ଲୋକ ସହଜେ ବୁଝିବ ନବୁଝିବାକୁ କିଏ ବୁଝେଇବ ଏତ ସଂସାରର ନିୟମ ବାପା ବୁଢ଼ା ହେଲେ ନିଜେ ବାପା ହେଲେ ... ବୁଝିବା ଲୋକ ସହଜେ ବୁଝିବ ନବୁଝିବାକୁ କିଏ ବୁଝେଇବ ଏତ ସଂସାରର ନିୟମ ବାପା ବୁଢ଼ା ହେ...
ମଣିଷ ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ଶୁଦ୍ଧ ବାୟୁ ଆଉ ଶୁଦ୍ଧ ଜଳ ସେଇତକ ନଷ୍ଟ କରିଦେଇ ଆମେ ନିଜେ ଡାକିଆଣୁ ନିଜ କା... ମଣିଷ ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ଶୁଦ୍ଧ ବାୟୁ ଆଉ ଶୁଦ୍ଧ ଜଳ ସେଇତକ ନଷ୍ଟ କରିଦେଇ ଆମେ ...
ଦିନ ସରି ସଞ୍ଜ ହେଲା ପାଖେଇ, ବାହାରିଲି ସାଇକଲ ଗଡ଼େଇ.... ଦିନ ସରି ସଞ୍ଜ ହେଲା ପାଖେଇ, ବାହାରିଲି ସାଇକଲ ଗଡ଼େଇ....
କେବେ ଆଇନା ରେ ନିଜ ମୁହଁକୁ ଦେଖିଛୁ, ତୁ ପରା କାଳିଆ ଭାଲୁ ଗୋରା ଚାନ୍ଦ ସିଏ ଆକାଶ ଛାତି... କେବେ ଆଇନା ରେ ନିଜ ମୁହଁକୁ ଦେଖିଛୁ, ତୁ ପରା କାଳିଆ ଭାଲୁ ଗୋରା ଚାନ...
ପୁରାଣ ଯୁଗରେ ଶୁଣିଛି ମୋ କର୍ଣ୍ଣ ଅଚିହ୍ନା ଭାଲୁ ବାନର, ସାହାଯ୍ୟର ହାତ ରାମଙ୍କର ପାଦେ ବଢ଼ାଇ ଥିଲେ ସତ୍ତ୍ୱ... ପୁରାଣ ଯୁଗରେ ଶୁଣିଛି ମୋ କର୍ଣ୍ଣ ଅଚିହ୍ନା ଭାଲୁ ବାନର, ସାହାଯ୍ୟର ହାତ ରାମଙ୍କର ପାଦେ ...