Niranjan Sahu

Thriller

2  

Niranjan Sahu

Thriller

ଦୁଃଖ କରିବାର ନାହିଁ

ଦୁଃଖ କରିବାର ନାହିଁ

1 min
273


ବାହା ବାହା ରେ କେମିତି ମଜା      

ଭାଲୁ ନାଚ କରେ ବଜେଇ ବାଜା

ପୁଅ ପାଇଁ ବାପା ରଜା

ବାପା ନଥିଲେ ଏଇ ସମାଜରେ

ପୁଅ ପାଏ ନାହଁ ମଜା ।

ବାପ ଥିବା ପୁଅ ସଭାରେ ହାରେନା

ବାପ ଥିବା ପୁଅ ଅଭାଵ ଜାଣେନା

ବାପ ଥିବା ପୁଅ ଦୁନିଆଁ ମାନେନା

ତେଣୁ, ପୁଅ ପାଇଁ ବାପା ରଜା

ବାପ ଯୋଗୁଁ ପୁଅ ମଜାରେ ବଞ୍ଚୁଛି

ଜୀବନେ ପାଉଛି ମଜା ।

ବଡ଼ ହେଲେ ପୁଅ ସବୁ ଭୁଲିଯାଏ

ନିଜର ସନ୍ତାନ ପଛେ ଧାଇଁ ଥାଏ

ହୋଇ ନିଜେ ଜଣେ ରାଜା

ଯେଉଁ ବାପା ଦିନେ ରଜା ହୋଇଥିଲା

ପୁଅ ପାଇଁ ପାଏ ସଜା ।

ବୁଝିବା ଲୋକ ସହଜେ ବୁଝିବ

ନବୁଝିବାକୁ କିଏ ବୁଝେଇବ

ଏତ ସଂସାରର ନିୟମ

ବାପା ବୁଢ଼ା ହେଲେ ନିଜେ ବାପା ହେଲେ

ବୁଦ୍ଧି ହୋଇଯାଏ ବାମ ।

ନିଜର ସନ୍ତାନ ପଛେ ଧାଇଁ ଥାଏ

ନିଜର ବାପାକୁ ପଛେ ରଖିଥାଏ

ଏ ନିୟମ ସଭିଙ୍କ ପାଇଁ

ନିଜର ସନ୍ତାନ ହତାଦର କଲେ

ଦୁଃଖ କରିବାର ନାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Thriller