Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Sahu

Comedy

3  

Niranjan Sahu

Comedy

ପ୍ରେମ ମିଳିଯାଏ ବାଟରେ ଘାଟରେ

ପ୍ରେମ ମିଳିଯାଏ ବାଟରେ ଘାଟରେ

1 min
218


ତୁମେ କହୁଥିଲ ମୁଁ ଶୁଣୁଥିଲି     

ମୁଁ କହୁଥିଲି ତୁମେ ଶୁଣୁଥିଲ

       ଏମିତି କଣ ହେଲା

ନିମିଶକ ମଧ୍ୟେ ପ୍ରେମର ପସରା

      ଭାଙ୍ଗି ଚୁରମାର ହେଲା ।


ତୁମେ ଚାଲିଗଲ ତୁମରି ବାଟରେ

ମୁଁ ରହିଗଲି ଏଠାରେ

ମୁଁ ସିନା ଅଛି ଦୁଃଖରେ ଏଠି

     ତୁମେ ଭଲଥାଅ ସେଠାରେ ।


ଗରିବ ବୋଲି ମୁଁ ତୁମେ ଭୁଲିଗଲ

ତୁମେ ରଜାଘର ଝିଅ

ଭୁଲିବାର ଯଦି ତୁମମନେ ଥିଲା

       ପ୍ରେମ କିଆଁ କଲ କୁହ ।


ଆଜିକାଲି ଯୁଗେ ପ୍ରେମ ର ମାନେ

ଟଙ୍କା ପଇସାର ଖେଳ

ଟଙ୍କା ପଇସା ପାଖରେ ନଥିଲେ

       ପ୍ରେମ ହେଇଯାଏ ଖୋଳ ।


କେବେ ସିନା ଥିଲା ପ୍ରେମ ମୂଲ୍ୟବାନ

ଆଜି ର ଦିନରେ ଶସ୍ତା

ପ୍ରେମ ମିଳିଯାଏ ବାଟରେ ଘାଟରେ

        ଟଙ୍କା ଥିଲେ ବସ୍ତା ବସ୍ତା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy