Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational

କନିଷ୍ଠ ସଂଗ୍ରାମୀ ବାଜି ରାଉତ

କନିଷ୍ଠ ସଂଗ୍ରାମୀ ବାଜି ରାଉତ

1 min
159


ଵର୍ଷା ଭିଜା କାଳରାତ୍ରୀ ଗରଜୁଛି 

ଫୁଲି ଉଠିଅଛି ବ୍ରାହ୍ମଣୀ ପାଣି l 

ଉଛୁଳା ବ୍ରାହ୍ମଣୀ ଘାଟ ଜଗି ଅଛି 

ବାଜିଆ ବାଳକ ବୀର ଅଗ୍ରଣୀ ll


ସିଂହର ବଳ ବୁକୁରେ ଭରା ତା

ଟକମକ ହୋଇ ଫୁଟେ ରକତ l

ଏ ଜାତି କୋଣାର୍କ ଧରମପଦ ସେ  

ବାର ବର୍ଷ ବାଜି ମାତୃ ଭକତ ll


ଉତ୍କଳ ମାତାର ଅଲିଅଳ ଧନ 

ନରମ ହାତେ ତା କଠୋର କାତ l

କର୍ମ ସାଧନେ କୁରୁକ୍ଷେତ୍ରେ ଆଜି 

ଅଭିମନ୍ୟୁ ସାଜି ମେଲିଛି କାତ ll


ଗୋରା ଶାସକର ଘୃଣ୍ୟ ଚକ୍ରାନ୍ତେ 

ପ୍ରତାରିତ ଆଜି ଭାରତ ମାତ l

ସଂଗ୍ରାମ କରିଛି ଜୀବନର ପଣ 

ହୋଇଯାଉ ପଛେ ମହାଭାରତ ll


ଫିରୀଙ୍ଗୀ ଫଉଜ ଗରଜି ଉଠିଲା 

ପାରିକର ନଦୀ ଆରେ ତୁରନ୍ତ l

ସେ କି ଜାଣିଥିଲା ତୁଠରେ ପ୍ରହରୀ 

କଳିଙ୍ଗ ବୀର ସେ ବାଜି ରାଉତ ll


ବାଜିଆ ବୋଇଲା ପାରି କରିବିନି 

ତୁମେ ଗୁଡ଼ା ଅଟ ନିର୍ଧୁମ ଖଣ୍ଟ l

ଉତ୍କଳ ମାତାର ସ୍ତନ ମୁଁ ପିଇଛି ତା'

ସେବା ମୋହର ଜୀବନ ବ୍ରତ ll


ଗୁଡ଼ୁମ ଗୁଡ଼ୁମ କମାଣ ଗର୍ଜିଲା  

ରକତେ ରଞ୍ଜିତ ବ୍ରାହ୍ମଣୀ ସ୍ରୋତ l

ରକତେ ଲେଖିଲା ଜୀବନର ଗାଥା

ବୀର ବାଳକ ସେ ବାଜି ରାଉତ ll


ରହିଗଲା ଗାର ଜାତି ଇତିହାସେ 

ରହିଗଲା କାଳ କାଳକୁ କଥା l

ବାଜିଆ ରାଉତ ଜୀବନ ଦେଲା ସେ 

ନୋଇଁଲା ନାହିଁ ଟିକିଏ ମଥା ll


ଗଲାଣି ସେ କାଳୁ କେତେ ପାଣି ବହି 

ଅବିରତେ ବହେ ବ୍ରାହ୍ମଣୀ ସ୍ରୋତ l

ଇତିହାସ ଅଙ୍କେ ଅଙ୍କିତ ତା' ନାଆଁ 

କନିଷ୍ଠ ସଂଗ୍ରାମୀ ବାଜି ରାଉତ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational