Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Agni kumar Sahu

Romance

3  

Agni kumar Sahu

Romance

ମନ ପ୍ରଜାପତି

ମନ ପ୍ରଜାପତି

1 min
138


ମନ ପ୍ରଜାପତି       ଉଡ଼ିବୁଲେ ମୋର

         ଫୁଲରୁ ଫୁଲକୁ ନିତି

ଅବୁଝା ମନକୁ        ବୁଝାଇବା ପାଇଁ

      ତାର ବୋଧେ ପ୍ରତିଶୃତି ।


ଫୁଲରୁ ଫୁଲକୁ       ନିତି ଚୁମ୍ବି ଚୁମ୍ବି

        ସାଉଁଟୁ ଥାଏ ସେ ପ୍ରିତୀ

ପ୍ରିତୀ ପରଶରେ         ଟାଣି ହୋଇ ଯାଏ

         ଫୁଳ ପାଖକୁ ସେ ନିତି ।


ମୁକ୍ତ ଆକାଶର           ମନ ପତଙ୍ଗ ମୁଁ

          ନାମ ମୋର ପ୍ରଜାପତି

ପବନ ବେଗଠୁ           କ୍ଷିପ୍ର ଗତି ମୋର

         ଉଡିବୁଲେ ନିତି ନିତି ।


ଫୁଲ ବଗିଚାର           ବାସନା ମୋ ମନେ

           ଜାଗ୍ରତ କରାଏ ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ ରସେ ବାନ୍ଧି        ଫୁଲ ଶୋଷିବାରେ

           ଏହା ମୋର ନିତି କାମ ।


ପ୍ରକୃତି ପ୍ରେମୀ ମୁଁ          ମନ ଉପବନେ

            ଉଡେ ମନ ପ୍ରଜାପତି

ଫୁଲରୁ ଫୁଲକୁ             ଡେଇଁବା ଧରମ

         ଏହା ମୋର ଅନୁଭୂତି  ।

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance