ଚାଲ ସଖୀ ଏକ ମନ୍ଦିର ତୋଳିବା ଚାଲ ସଖୀ ଏକ ମନ୍ଦିର ତୋଳିବା
ପରୀରାଇଜ ପରୀରାଇଜ
କ୍ଷୀର ନୀର ପରି ଅଲଗା ନ ହୋଇ ରହିବା ସବୁଦିନେ, ଦୁନିଆ ... କ୍ଷୀର ନୀର ପରି ଅଲଗା ନ ହୋଇ ରହିବା ସବୁଦିନେ, ...
ସ୍ପର୍ଶ ସ୍ପର୍ଶ
ସୃଷ୍ଠି ଚକ୍ର ର ବ୍ୟୁହ ଭିତରେ ପେଶି ହେଉଥିବା ଦାସ ଟିଏ ଗାଇ ଦିଏ ଦି ଚାରି ଧାଡ଼ି କେନ୍ଦରା ସୁର ରେ ଆ ସୃଷ୍ଠି ଚକ୍ର ର ବ୍ୟୁହ ଭିତରେ ପେଶି ହେଉଥିବା ଦାସ ଟିଏ ଗାଇ ଦିଏ ଦି ଚାରି ଧାଡ଼ି କେନ୍ଦରା ...
ଏକୋଇଶ ବିଶ୍ବ କବିତା ଦିବସ କବିଙ୍କ ସମ୍ମାନ ବଢେ ବାଇଶ ତାରିଖ ଜଳ ଦିବସଟି ଜଳର ମହତ୍ତ୍ଵ ବାଢେ ଜଳ ବିନ ଏକୋଇଶ ବିଶ୍ବ କବିତା ଦିବସ କବିଙ୍କ ସମ୍ମାନ ବଢେ ବାଇଶ ତାରିଖ ଜଳ ଦିବସଟି ଜଳର ମହତ୍ତ୍ଵ ବାଢ...