Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nayak Akshaya raazhasti

Abstract

2  

Nayak Akshaya raazhasti

Abstract

ଅତିରିକ୍ତ ଦିନ

ଅତିରିକ୍ତ ଦିନ

1 min
109


ଦେହ ବିଦେହ କୁ ଅନୁସରଣ କରୁଥିବା

ଶୂନ୍ୟ ରୁ ପୁଣ୍ଯ ପ୍ରାପ୍ତି ର ଅଙ୍କ କଷା ଭିତରେ

ପାପ ପୁଣ୍ଯ ର ତରାଜୁ ଭିତରେ ମୁହଁ ଟେକା

ଚାଲାକିଆ ଜୀବନ ର ଦାସ ଟିଏ

ଆଜି ମଲେ କାଲି କୁ ଦୁଇ ଦିନ

ଏନ୍ତୁଡ଼ିଶାଳ ରୁ ମଶାଣି ଭୂଇଁ

କୁଆଁ ରୁ ଭୁଆଁ ଯାଏଁ

ଏକ ଚିରାଚରିତ ଡିଆଁଡୁଇଁ..

ଦିଗନ୍ତ ବିସ୍ତାରୀ ହସ ସାଥେ କାନ୍ଦ ର ସଲା ସୁତୁରା ଭାବ

ନରମ ଓଠର ବିସ୍ଫାରିତ ସାମ୍ରାଜ୍ଯ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କୁ ବାଟ ଦେଖେଇ ଶେଷ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ରେ ଧୋକା ଦେଉଥିବା ଆଖି

ଏ ଦୁହେଁ ହିଁ ଜାଣନ୍ତି ଦୁନିଆଁ ର ରୀତି ନୀତି, ଆଶା ଭରସା,

ଅବଧାନ ଙ୍କ ଠୁ ଛାଟ ଖାଇ ଶିଖି ଥିବା ମିଶାଣ ଫେଡାଣ ଗଣିତ ଠିକ୍ ଭାବେ ପଢିବା _ଲେଖିବା_ ବୁଝିବା ର ଭାଷା

ଆଉ ଏଇ ଦୁହେଁ ବି ଜାଣନ୍ତି

ଦୁଇ ଦିନିଆ ସଂସାର ରେ

ପରିଭାଷା ଅଢେଇ ଅକ୍ଷର ର

ହରି ର ଆଉ ପ୍ରେମ ର

ଅଧା ଅତିରିକ୍ତ ଦିନ ର

ପୁନର୍ଜୀବିତ ହେଲେ ଆଉ ପୁଣି ଅଧା ର

ଅଦୃଶ୍ୟ ବିହି ର

ସୃଷ୍ଠି ଚକ୍ର ର ବ୍ୟୁହ ଭିତରେ ପେଶି ହେଉଥିବା ଦାସ ଟିଏ

ଗାଇ ଦିଏ ଦି ଚାରି ଧାଡ଼ି କେନ୍ଦରା ସୁର ରେ

ଆଉ କେବେ ସମ୍ପର୍କ ର ମଧୁ ମିଳନ ରେ

ବିଲ ମାଳ ରେ, ଫୁଲ ପ୍ରଜାପତି ରେ, ଅନ୍ଧାର ରାତିରେ,

ତୋଫା ତୋଫା ଜହ୍ନ ଆଲୁଅ ରେ

ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେବ ନାହିଁ କି ଆଉ ଅତିରିକ୍ତ ଦିନ ର

ସେଇଟା କି ଭାଗ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତ ଏ ଦାସ ର


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract