Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Agni kumar Sahu

Others

4  

Agni kumar Sahu

Others

ମାଁ ର ମମତା

ମାଁ ର ମମତା

1 min
385



ମମତାର ଡୋରି            ରହିଅଛି ପୁରୀ

           ଗର୍ଭଧାରୀ ମୋ ଜନନୀ

ସନ୍ତାନ ବତ୍ସଳା            କେବେ ନୁହେଁ ହେଳା       

             ଆଶ୍ରୟ ତା ପଣତକାନି ।


ବକ୍ଷରୁ ଯାହାର                ଅମୃତରଧାର

           ଝରି ପୁରାଏ ଉଦର

କୋଳରେ ବସାଇ              ଦିଅଇ ଆଉଁସି

           ସେବାକରେ ଦିବାରାତ୍ର।


ମାତୃତ୍ଵ କୁ ଲଭି             ଭୁଲିଯାଇ ଦୁଃଖ

        ସହିଛି କେତେ କଷଣ

ସନ୍ତାନର ମୁଖ               ନିତି ସେ ଦେଖଇ

         ନ ବୁଝେ ତାହାରି ମନ ।


ଦଶମାସ ଧରି              ଗର୍ଭରେ ତାହାର

            ସହିଛି ଗର୍ଭ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଜୀବନ ଉତ୍ସର୍ଗୀ           ସନ୍ତାନର ପାଇଁ

           ମନ ନ କରଇ ଉଣା ।


ସହିବା ପଣରେ             ବସୁମତୀ ସମ

            ବତ୍ସଲ୍ଯ ମମତା ପ୍ରେମ

ଜନନୀର ହୃଦ               ବିଶାଳ ଆକାଶ

           ଯେହ୍ନେ ମେରୁ ଗିରି ସମ ।


ପ୍ରଥମ ଗୁରୁଟି           ଅଟଇ ଜନନୀ

        ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା କର୍ଣ୍ଣ ଗୁରୁ

ଚିକିତ୍ସା ବିଜ୍ଞାନୀ            ଗୁଣେ ଅଧିକାରୀ

        ଲଘୁ ରୁ କରଇ ଗୁରୁ ।


ଜନନୀର ଯେଉଁ              ମହତ ପଣିଆ

       ସନ୍ତାନର ପାଇଁ ତ୍ୟାଗ

କେଉଁଠି ହେଲେବି             ଖୋଜିଲେ ମିଳେ ନାଁ

          ଜନନୀ ଅଟନ୍ତି ସ୍ଵର୍ଗ ।



Rate this content
Log in