Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyabrata Mohanty

Comedy

3  

Priyabrata Mohanty

Comedy

ମଳ

ମଳ

1 min
237


ଜଳଖିଆ ସାଥେ      ତରକାରୀ ଅର୍ଣ୍ଣ,

ନାନା ଖାଦ୍ୟରେ ଯେ ଉଦର ତ ପୂର୍ଣ୍ଣ ।

ଭୋଜନ ହୋଇଲେ      ଉତ୍ତମରେ ଜୀର୍ଣ୍ଣ,

ମଳର ରଙ୍ଗଟି ହୁଏ ପିତ ବର୍ଣ୍ଣ ।୧।


ପାଚନ କ୍ରିୟାଟି      ହୋଇଲେ ବିପର୍ଣ୍ଣ,

ମୁଖ ମଣ୍ଡଳଯେ ହୋଇବ ବିବର୍ଣ୍ଣ ।

ନିରନ୍ତର ବାୟୁ       ଗାଉଥିବ ଗୀତ

ସୁକ୍ଷ୍ମ ମଳ କଣା ହୁଏ ଯେ ନିର୍ଗତ ।୨।


ପେଟ କଟା ଦେଇ       ମାରେ ପିଚକାରୀ,

କୁନ୍ଥର ଶବ୍ଦରେ ମହି ଯାଏ ଥରି ।

ଲାଜ ଲଜ୍ୟା ସବୁ       ହୃଦୟରୁ ହାରେ,

ପିନ୍ଧା ଲୁଗାରେ ତ ମଳ ତ୍ୟାଗକରେ ।୩।


ଲଙ୍କାର ମଞ୍ଜି ଓ       ମଟରର ଭାଳି,

ହସଇ ଶାଗ ଏଠି ଦିଶଇ ହାଳି ।

ଖଣ୍ଡ ବିଖଣ୍ଡିତ        କାଠୁଆ ନେଣ୍ଡ,

ତାର ସୁଗନ୍ଧେ ମହକେ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ।୪।


ମଳ ସଂଗେ ଯେବେ      ପଡ଼େ ରକ୍ତ ନାଳ

ଶୋଷି ନିଏ ସବୁ ଶରୀରର ବଳ ।

କଳା ଯେବେ ଦିଶେ।      ମଣିଷର ମଳ,

ବୁଝିଯିବ ଭାଇ ବୁଡ଼ିଲା ତା ବେଳ ।୫।


ମଳରେ ମଳ ତୋର      ଅଜବ ଖେଳ,

ବହିଯାଉ ଥାଉ ପଡ଼ିଲେ ତ ଜଳ ।

କେବେ କଠିନ କେବେ    ଅର୍ଦ୍ଧ ତରଳ

ଅସମ୍ବାଳ କରୁ ନଛୁଇଁଲେ ସ୍ଥଳ ।୬।


Rate this content
Log in