Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

pawan Mohakul

Tragedy Action Inspirational

3  

pawan Mohakul

Tragedy Action Inspirational

ମାୟାର ସଂସାର

ମାୟାର ସଂସାର

1 min
145


ମୋର ମୋର ବୋଲି କେତେ ତୁ କହୁଛୁ

କେହି ନୁହଁ ଏଠି ଆପଣାର

ମରିଗଲେ ତୁହି ନ ଯିବେ ସାଥେ କେହି

ସାଙ୍ଗ ସାଥି ପରିବାର ।


ଆତ୍ମା ଛାଡିଯାଏ ଦେହରୁ ତୋହର

ରହିଯାଏ ଖାଲି ସୁନ୍ଦର ଶରୀର

ଯେଉଁ ଦେହକୁ ଏତେ ସଯାଉ

ଜାଣୁ ନାହୁଁ କିରେ ସିଏ ନୁହଁ ତୋର ।


ରକ୍ତ ମାଂସ ତୋର ମଶାଣି ଖାଇବ

ପଡ଼ି ରହିଥିବ ଖାଲି ହାଡ଼ କଙ୍କାଳ

ଦଶ କ୍ରିୟା ଯାଏ ଝୁରି ହେବେ ତୋତେ 

ଦ୍ବାଦଶ କ୍ରିୟାରେ ଆଉ ନ ଶୁଭେ କୋଳାହଳ ।


ରହିବନି ଆଉ ଚିହ୍ନ ବର୍ଣ୍ଣ କିଛି 

ସବୁ ଲିଭିଯିବ ସମାଧିରେ ତୋର 

ବେଳ ଥାଉ ଥାଉ ସୁଧୁରି ଯାଆ ତୁ

ଏଇ ତ ହେଉଛି ମାୟାର ସଂସାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy