Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational Others

4  

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational Others

କର୍ମ କରିଚାଲ ନିତି

କର୍ମ କରିଚାଲ ନିତି

1 min
326



ଜାମୁ ଗଛ ମୂଳେ ଛିଡ଼ା ହୋଇକି,

କଥା ହେଉଥିଲେ ଶାନ୍ତି, ଦେବକୀ ।

ପଚାରିଲା ଆଗେ ଶାନ୍ତି;

 "ମୁହଁ ଖୋଲି ମୋତେ କହୁନୁ କିଆଁ ତୋ 

ମଳିନ ଦିଶୁଛି କାନ୍ତି !!


ସେପଟକୁ ଟିକେ ଭଲକି ଅନା,

ବାଟେ ଯାଉଛନ୍ତି ସୁରିଆ ନନା ।

ଭେଟିଲେ ଓଳଗି ହୋଇବୁ;

ବାହା ଯୋଗ ତୋର ଅଛି କି ନ ଅଛି

ହାତକୁ ଦେଖାଇ କହିବୁ !!


ମୋତେ କହିଥିଲେ ଛ' ମାସ ତଳେ,

ଦେଖିବାକୁ ପରା ଆସିଲେ ଦଳେ ।

ଠିକଣା ହୋଇଲା ବାହା;

ସେଇଦିନୁ ପୂରା ସତ ମଣିଛି ମୁଁ

କହିଥା'ନ୍ତି ସିଏ ଯାହା ।


ବେଣୁକୁ କହିଲେ, ସଜାଗ ଥିବୁ,

ଶନିଦଶା ଅଛି ବାଗରେ ଯିବୁ ।

ମାନିଲାନି ସିଏ କଥା;

ବାଟରେ ତାହାର ଦୁର୍ଘଟଣା ଘଟି

ହରାଇଲା ପରା ଚେତା !!"


ସେତିକି ବେଳକୁ ମଦନା ସାହୁ,

କହିଲା-କାହାଣୀ ସେତିକି ଥାଉ ।

ତୁଚ୍ଛା ଡହରାଟା ସିଏ;

ଅନ୍ଧବିଶ୍ୱାସକୁ ପ୍ରସାର କରୁଛୁ

ତୁ ଲୋ 'ଶାନ୍ତି' ଭାରି ଇଏ ।


ପାଠ ଶାଠ ଦୁହେଁ ପଢ଼ିଛ କିଛି,

ଯଦି ନିଜପରେ ଭରସା ଅଛି ।

କର୍ମ କରିଚାଲ ନିତି;

ତାହାହେଲେ ଯାଇ ସଉଭାଗ୍ୟଟିକୁ

ପାଖରେ ପାଇବ ଅତି ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action