Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kananbala Das

Fantasy

4.5  

Kananbala Das

Fantasy

ଖିଆଲି ସ୍ବପ୍ନ

ଖିଆଲି ସ୍ବପ୍ନ

1 min
245



ମୁଁ ଏକ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି,

     ଫୁଲେଇ ଫଗୁଣ,

        ପ୍ରୀତି ର ମହକ,

         ପ୍ରେମର ମଧୁର ଗୀତି ।


ମୁଁ ସରସୀ ର ନୀଳ କଇଁ,

        ବାଦଲ ଫାଙ୍କରୁ,

          ଚାନ୍ଦର ଜୋଛନା,

            ପାରିବକି ମତେ ଛୁଇଁ ।


ମୁଁ ତ ଲାଜକୁଳୀ ଲତା,

        ଝାଉଁଳି ପଡିବି,

         ଛୁଇଁଦେଲେ କେହି,

            କିଏ ବୁଝିବ ମୋ ବ୍ୟଥା ।


ମୁଁ ତ ଗୋଲାପର କଳି,

     ପ୍ରୀତିର ଆଲେଖ୍ୟ,

         ପ୍ରେମର ସନ୍ତକ,

           ଲାଜରେ ସରମି ଗଲି ।


ମୁଁ ଯେବେ ଜହ୍ନର ଜୋତ୍ସ୍ନା

        ଶୀତଳତା ଭରେ,

          ଫୁଲକୁ ଛୁଇଁଲେ,

            ଛୁଟାଏ ମହକ ବାସ୍ନା ।


ମୁଁ ତ ଏକ ଚମ୍ପା ଫୁଲ,

      ସୁନେଲି ରଙ୍ଗର,

          ରୂପର ପସରା

           କିଏ ଦେବ ମୋର ମୂଲ ।


ମୁଁ ତ ସନ୍ଧ୍ୟାଧୂପ ହୋଇ,

        ଜଳି ଜଳି ଯାଏ,

          ନିଃଶେଷ ବି ହୁଏ,

           ମହକିତ ବାସ୍ନା ଦେଇ ।


ମୁଁ ରଜନୀଗନ୍ଧାରବାସ,

        ସ୍ନିଗ୍ଧ ମହକିତ,

         ପ୍ରୀତି ର ପାଖୁଡା,

            ଫଗୁଣ ର ଲାଜ ହସ ।


ମୁଁ ଏକ ବନ ଝରଣା,

      ନାଚି ନାଚି ଯାଏ,

        ଏଣେତେଣେ ଧାଏଁ,

          କେବେ ହୁଏ ବାଟବଣା ।


ମୁଁ ତ ଖିଆଲି କଳ୍ପନା

       ଭାବ ପ୍ରବଣତା,

         ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ନିଆରା,

            ସମ୍ପର୍କ ଫୁଲର ବାସ୍ନା ।


ମୁଁ ଜଳନ୍ତା ଦୀପ ଶିଖା,

      ତମସା ର ତୀରେ,

        ଅନ୍ଧାର ଦୁରେଇ,

          ଦେଖାଏ ଆଲୋକରେଖା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy