Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mrutyunjay Mahakud

Tragedy

4.0  

Mrutyunjay Mahakud

Tragedy

ଜହ୍ନ ରାତି

ଜହ୍ନ ରାତି

1 min
314


      ବିଗତ ଦିନର    ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତିକୁ        

         ଆଜି ବି ରଖିଛି ସାଇତି , 

     ଗୋଟି ଗୋଟି ସବୁ କାନେ କହୁଅଛି 

          ତୁନି ତୁନି ଜହ୍ନ ରାତି ।


     ସେ ଦିନର ସେଇ ନିରୋଳା ମୁହୂର୍ତ୍ତ

         ନିରବତା ଭରା ଆକାଶ ,

     ପାଖେ ବସିଥିଲା  ଲାଜେଇ ପ୍ରେମିକା

         ସଜ ହୋଇ ରାଣୀ ବେଶ ।


     ଝରି ପଡୁଥିଲା    ଅନାବିଳ ପ୍ରେମ

         ଆଖିରେ ଅସରା ସପନ ,

     ମିଳନ ଆଶାରେ   ପ୍ରଣୟ ନିଶାରେ

          ଅଥୟ ଅଧିର ମନ ।


     କେତେ ରାଗ ରୁଷା   ମାନ ଅଭିମାନ

          କେତେ ପୁଣି ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ,

     ଆମରି ପ୍ରେମର    ମୁକ ସାକ୍ଷୀଟିଏ

          ଆଜି ଏଇ ଜହ୍ନରାତି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy