Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mrutyunjay Mahakud

Abstract Tragedy Thriller

3  

Mrutyunjay Mahakud

Abstract Tragedy Thriller

ବିଜନତା

ବିଜନତା

1 min
260


     ସହରର ଶୁନ୍ ଶାନ୍ ରାସ୍ତାଟିଏ ମୁଁ

        ଠିକଣା ମୋ ଜଣାନାହିଁ ,

     କେଉଁଠୁ ଆସିଛି କେଉଁ ଆଡ଼େ ଯିବି

       ଅବା ଅଟକିବି ପୁଣି କାହିଁ ।


    କେତେ ଲୋକ ଆସି ଯାଇଛନ୍ତି ଫେରି

       ମୋତେ ଚାହାଁନ୍ତିନି କେହି ,

     ଖଣ୍ଡିଆ ଖାବରା ଫୁଙ୍ଗୁଳା ଶରୀରେ

        କ'ଣ ମିଳିବ ଯେ ଏହି ।


    ଚାରିଆଡ଼େ ଆଜି ରୋଷଣୀ ମାଳାରେ

         ଆଲୁଅ ପଡ଼ୁଛି ଝରି ,

    ତଥାପି କେଜାଣି ଜୀବନଟା ମୋର                    

ଅନ୍ଧାରେ ଯାଉଛି ଭରି ।


    କେତେ ନ ଶୁଣିିିଛି ଲାଞ୍ଛନା ସମାଜୁ

        କାହାର କୁକର୍ମ ପାଇଁ ।

     ମୁଣ୍ଡ ପାତି ପୁଣି ସହେ ଅପବାଦ    

        ପ୍ରତିବାଦ କରି ନାହିଁ ।   


  ହେଲେ ଏ ସମାଜ ମୋତେ ଦୋଷ ଦେଇ

       କି ଅବା ଲାଭ ସେ ପାଏ ,

      ବଞ୍ଚିବା, ସୁରକ୍ଷା ସବୁ ଅଧିକାର 

        ମୋ ଠୁ ଛଡେଇ ନିିିଏ ।


     ସେଥି ଲାଗି ଏଇ ବିଜନତା ଆଜି

         ଚିର ସହଚର ମୋର ,

      ସୁଖ ଦୁଃଖ ସବୁ କଷ୍ଟ ବାଣ୍ଟିବାକୁ

         ସିଏ ଏକା ଆପଣାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract