Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

padmaja pati

Action

4.0  

padmaja pati

Action

ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କୁ ପଦେ

ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କୁ ପଦେ

1 min
162


ବରଷକେ ଥରେ ରଥ ଯାତ ତୋର

ଆସୁଥିଲା ,ଆସୁଥିବ

ଦେଖିବାକୁ ତୋତେ ନନ୍ଦିଘୋଷ ରଥେ

ଭିଡ଼ ତ ଲାଗି ରହିବ।


କାଳିଆ ସାଆନ୍ତ ତୋ ଭାଇ , ଭଉଣୀ

କୃପାର ଭଣ୍ଡାର ବୋହି

ଭକତମାନଙ୍କୁ ଚାହିଁ ତୋ ରଥରୁ

କରିଲୁ କୃତାର୍ଥ ତୁହି ।


ଭାବି ନ ଥିଲି ମୁଁ ରଥ ଯାତ ତୋର

ଦେଖିବି ଚର୍ମ ଚକ୍ଷୁରେ 

ଅପଲକ ନେତ୍ରେ ରହିଛୁ ଅନାଇ

ଦେଖି ମନ, ପ୍ରାଣ ଭରେ ।


ତୋ ପରା ସାଆନ୍ତ ଥାଉ ଅରକ୍ଷିତ

 କିମ୍ପା ହୋଇଛି ଓଡିଶା 

ଜଡତା ,ଆଳସ୍ୟ,ତାମସିକତାର

ରାଜତ୍ଵ ବୁଡାଏ ହଂସା।


ଉଠ କଙ୍କାଳ, ତୁଟୁ ଶୃଙ୍ଖଳ

ନାରା ଗଲା କେଣେ ହଜି?

ଅସାର ମଣଇ ନିଜର ଜୀବନ

ବଞ୍ଚିଲା ମଣିଷ ଆଜି ।


ତୋ ବେତ ପ୍ରହାର କେବେ ଦେବ କାମ

ଠକ, ଭଣ୍ଡ ଯେ ମାତିଲେ

 ଘର କି ବାହାର ସବୁଠି ଅଶାନ୍ତି 

ରାହା ତ ତିଳେ ନ ମିଳେ ।


ବିଦ୍ୟାଳୟ ସିନା ହେଲା ଦଣ୍ଡମୁକ୍ତ

ତୋତେ କେ କଲା ଆକଟ?

ବାର ହାତ ଖଣ୍ଡା ଉଠାଇ ସଭିଙ୍କୁ

କରିବୁ କି ଛଟପଟ।


ବେଳ ଥାଉ ଥାଉ ନ ବାନ୍ଧିକି ବନ୍ଧ

ପ୍ରଶ୍ରୟ କାହିଁକି ଦେଉ?

ତୋ ଇଙ୍ଗିତ ବିନା ନ ହଲେ ପତର

ବଳେଇବ ତୋତେ କାହୁଁ?


ନଖରେ ଛିଣ୍ଡିବା ଯାହା ଆବଶ୍ୟକ

ମୂଳରୁ ନ ଦେଲେ ରୋକି

କଟୁରୀ, କୁରାଢି ଲୋଡିଲା ବେଳକୁ

ନ ଥିବ ତ କିଛି ବାକି ।


ଉତ୍କଳରେ ନେତା ନାହିଁ ପ୍ରୟୋଜନ

କହୁଥିଲେ କାନେ କାନେ

ରାଜନୀତି, କ୍ଷମତାର ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ

ଓଡ଼ିଶାର କୋଣେ କୋଣେ।

L

ଫେରିବ କେବେ ସେ ସୁଦିନ ସତରେ

ଆଶାରେ ବଞ୍ଚିଛୁ ପୁଣି 

ମାନ, ଅଭିମାନ ତେଜି ତୋ ମନରୁ

ଶାନ୍ତି ବୀଜ ଦେ ବୁଣି।


 



Rate this content
Log in