Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Gangotri Priyadarshini

Action Classics Inspirational

4  

Gangotri Priyadarshini

Action Classics Inspirational

ପୁଣ୍ୟ ଉତ୍କଳ ଭୂମି

ପୁଣ୍ୟ ଉତ୍କଳ ଭୂମି

1 min
351



ପୁଣ୍ୟ ଉତ୍କଳ ଭୂମି ଗଉରବ ଗାଥା ଗାଏ

ଯାର ପାଣି ପବନେ ପ୍ରାଣ ସଂଚରି ଯାଏ ।

ଉତ୍କଳୀୟ କୀର୍ତ୍ତିରାଜି ଦୃଶ୍ୟ ପ୍ରତି କ୍ଷେତ୍ରେ

ଧନ୍ୟ ଉତ୍କଳ ମାଟି ମହକ ହୃଦୟ ଜାଗ୍ରତେ ।

ପୁରାତନ ଉଡ୍ରଦେଶ ସଂସ୍କୃତି କଳା ପରମ୍ପରା

ପିଢ଼ି ପରେ ପିଢ଼ି ବଢ଼େ ବାର୍ତ୍ତା ଯେ ନିଆରା ।

ପ୍ରାକୃତିକ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଭାସ୍କର୍ଯ୍ୟ କଳାର ଚାତୁରି

ଦର୍ଶନ ମାତ୍ରକେ ପ୍ରାଣ ଧନ୍ୟ ହେଉଥାଏ ଝୁରି।

ନୀଳାଚଳେ ବିଜେ ପାନ୍ତି ଚତୁର୍ଦ୍ଧା ମୂରତ୍ତି

ଓଡ଼ିଶାର କୋଟି ପ୍ରାଣ ନିତି କରଇ ପ୍ରଣତୀ ।

ବଡ଼ଦାଣ୍ଡ ବଡନେତ ବଡଖିଆ ସେ କାଳିଆ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ସଙ୍ଗତେ ବଡ଼ଯାତ ରଥେ ଠିଆ ।

ବିଶ୍ଵ ଦରବାରେ ନାମ ଅନନ୍ୟ କୋଣାରକ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ସମ ଆଭା ଯାର ଉତ୍କଳେ ରଖିଲେ ଟେକ ।

ମାନବ ବିଶ୍ୱାସେ ଗଢା କାହିଁରେ କେତେ ମନ୍ଦିର

ମନ୍ଦିର ଶୈଳୀ ତହିଁ ନାନା ଭାବେ ଚମତ୍କାର ।

ବାରମାସେ ତେର ପର୍ବ ସଭିଏଁ ପାଳନ୍ତି ମିଶି

ଗଞ୍ଜାମ ପିତ୍ତଳ ମାଛ କଟକର ତାରକସି ।

ରଜ, ରାକ୍ଷୀ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ,ଦଶହରା ଦୋଳ ସାର

ମନରେ ସୈାହାର୍ଦ୍ୟ ଭରି ପାଳନ୍ତି ସମସ୍ତ ନର ।

ମହାନଦୀ ଦୁଇ ଧାରେ ଜନ ବସତିର ମୋହେ

ଓଡ଼ିଶା ଶସ୍ୟଶ୍ୟାମଳ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଯେ ଶୋହେ ।


 



Rate this content
Log in