Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Inspirational Others

4  

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Inspirational Others

ଦୂର ହେଉ ଅବଶୋଷ

ଦୂର ହେଉ ଅବଶୋଷ

1 min
355



ହେଲା ଘମାଘୋଟ ସଂଗ୍ରାମ ଭୀଷଣ

ଅଭିମନ୍ୟୁ ହେଲେ ହତ

କିମ୍ଭୁତ ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଧର୍ମଶାସ୍ତ୍ର 

ପୁରାଣ ମହାଭାରତ ।


ଦେଉଳ ଚୂଡାରୁ ସମୁଦ୍ର ବକ୍ଷକୁ

ଲମ୍ପ ଦେଲେ ଧର୍ମପଦ

ରକତ ଅକ୍ଷରେ ଲିପିବଦ୍ଧ ସବୁ

ସତ୍ଯ ଧରମର ଯୁଦ୍ଧ ।


ଭାଙ୍ଗିରୁଜି ଗଲା ସୁଉଚ୍ଚ ମନ୍ଦିର 

ସୂକ୍ଷ୍ମ ଚାରୁ ଶିଳ୍ପ କଳା

ଭୂଖଣ୍ଡ ଭାରତ ସୁନାର ଚଢେଇ 

ପରାଧୀନ ଥିଲା ପରା ।


ସତ୍ଯ ଅହିଂସାର ମୁକତି ସଂଗ୍ରାମ 

ପାଇଁ ଜନ ଗଣ ମନ

ଢାଳି ଲହୁ ଲୁହ ସହି ନିର୍ଯାତନା

କରିଥିଲେ ଆନ୍ଦୋଳନ ।


କେତେ ବଳିଦାନ ସଂଗ୍ରାମର ଅନ୍ତେ

ପ୍ରାପ୍ତ ହେଲା ସ୍ବାଧୀନତା

ବିତି ବି ଗଲାଣି ପଞ୍ଚସ୍ତରୀ ବର୍ଷ 

ବୃଦ୍ଧି ପାଏ ଅବ୍ଯବସ୍ଥା ।


ଶିକ୍ଷା ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ ସେବା କଲ୍ଯାଣ ଯୋଜନା

ଦାରିଦ୍ର୍ଯ ଦୂରୀକରଣ

ହେଉ ନାହିଁ ସ୍ବଚ୍ଛ ଶାସନ ନିର୍ମଳ

ଦୁଷ୍ଟ ହୁଏ ବଳବାନ ।


ସତ୍ଯ ଶାନ୍ତି ନ୍ଯାୟ ପ୍ରଗତି ପଥରେ

ଯେତେ ସବୁ ଅନ୍ତରାୟ

ନ ହୋଇ ପାହାଡ ତ୍ବରିତ ଗତିରେ

ହେଉ ଶୀଘ୍ର ଅବକ୍ଷୟ ।


ନ ବଢୁ ଦୁଃଖୀର ଅଭାବ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଅଜ୍ଞାନତା ଦୁଃଖ କ୍ଳେଶ

ବୃହତ୍ତର ହିତ ନ ହେଉ ବାଧକ

ଦୂର ହେଉ ଅବଶୋଷ ।


  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy