Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

SARATA KUMAR DAS

Fantasy Others

3  

SARATA KUMAR DAS

Fantasy Others

ଦୀପାଳିର ଶେଷ ଦୃଶ୍ୟ

ଦୀପାଳିର ଶେଷ ଦୃଶ୍ୟ

1 min
14.2K


ଥପ୍ ଥପ୍ ନିଗିଡି ପଡୁଛି ମହମ

ସରି ସରି ଆସୁଛି ଦୀପାବଳି

ସରି ସରି ଆସୁଛି ମିଂଜି ମିଂଜି

ଜଳୁଥିବା ଦୀପର ସଳିତା

ନିଷ୍ପ୍ରଭ ହେଲାଣି ସଂଜର

ମଧୁର କୋଳାହଳ

ପବିତ୍ର ସମ୍ମୋହନ ।

ନିସ୍ତେଜ ହେଲାଣି

ଆତସବାଜିର ତୀବ୍ର ପ୍ରକମ୍ପନ

ଲିଭି ଲିଭି ଆସୁଛି

ନାଲି ନେଳି ଆଲୋକର ମାଳା

ଲୁହ ଝରାଉଛି ନବବଧୂ ବେଶେ

ସୁସଜ୍ଜିତା ଏ ସହର

ରାଜପଥ ,ନଭଶ୍ଚୁମ୍ବି ଅଟ୍ଟାଳିକା

ତୋରଣ, ମନ୍ଦିର ।

ସମୟର ଘୋଡା ଦୌଡ

ଧାଉଁଛି ଆଗକୁ ଆଗକୁ

ଟେବୁଲ ଘଣ୍ଟାର ଅବାରିତ

ଟିକ୍ ଟିକ୍ ଶବ୍ଦରେ,

ରାତ୍ରି ର ଗାଢ ନୀରବତା

ସ୍ପଷ୍ଟ ବାରି ହୋଇ ପଡୁଛି

ଝିଂକାରିର ଝଂକାର ତାଳେ ତାଳେ ।

ସବୁତକ ଆତ୍ମୀୟତା

ଅସ୍ପଷ୍ଟ ହେଲାଣି ଧୀରେ ଧୀରେ

ସମ୍ପର୍କର ସ୍ବର ବେସୁରା ଶୁଭୁଛି

ରକ୍ତ ପିପାସୁ ଜହ୍ଲାଦମାନେ

ସକ୍ରିୟ ହେଲେଣି ପୁନଶ୍ଚ

ଲୁଟିନେବାକୁ

ଯାହା କିଛି ବାକି ଅଛି

ମଣିଷପଣିଆ ଓ ନିଷ୍କପଟ

ଦରଦି ହୃଦୟ ।

ସମୟର ସୁସଜ୍ଜିତ ପୂର୍ଣ୍ଣକୁମ୍ଭ

ବିବର୍ଣ୍ଣ ହେଲାଣି

ଫିକା ଫିକା ଲାଗିଲାଣି

ମାଟିର ସୌହାର୍ଦ୍ଦ

ଆକାଶର ନିର୍ମଳ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ।

ସରି ସରି ଆସୁଛି ଆୟୁଷ

ଅବସାଦ ଓ ଅନ୍ତର୍ଦାହର

ନିଷ୍ଠୁର ଘାତଚକ୍ରରେ

ଝରିପଡୁଛି ସ୍ଵେଦ ବିନ୍ଦୁ

ଆଂଜୁଳା ଆଂଜୁଳା ଲୁହ,

ତଥାପି ସଂଘର୍ଷ ଚାଲିଛି ଚାଲିଥିବ

ସମୟର ବଡଦାଣ୍ଡ ରେ

ଝଲମଲ ହେଉଥିବ

ପାଦ ଚିହ୍ନ ଯୁଗରୁ ଯୁଗ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ।

ଶରତ କୁମାର ଦାସ


Rate this content
Log in