Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BAIRAGI CHARAN SAHOO

Romance Fantasy Others

3  

BAIRAGI CHARAN SAHOO

Romance Fantasy Others

ବର୍ଷାଭିଜା ରାତି ର ସ୍ଵପ୍ନ

ବର୍ଷାଭିଜା ରାତି ର ସ୍ଵପ୍ନ

1 min
220


 ସାରା ରାତି ମୁଁଯେ ବରଷାରେ ଭିଜି

 ତୁମ କଥା ମନେ ଭାବେ

ରୁଣୁଝୁଣୁ ଶଦ୍ଦେ କାନେ ମୋ ଶୁଣିଲେ

 ତୁମ ପାଦ ପାଉଁଜି ଶବଦେ ।


ଝିଙ୍କାରି ବାହୁନେ ଆତୁର ବିଳାପେ 

 ନୀରବରେ ଫେରିଯାଏ

ବିଜୁଳୀ ଆଳୁଏ ଦିଶେ ତୁମ ମୁଁହ

 ମୁଁ ଭାବନାରେ ହଜିଯାଏ ।


ବହଳ ଅନ୍ଧାର ଉପହାସ କରେ

 ତୁମେ ଆସିଲନି ପ୍ରିୟେ 

ମନ ଆକାଶରେ ପ୍ରୀତି ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ

 ଆଙ୍କେ ଅତୀତର ଛବି ।


ସବୁ ମଧୁରିମା  ଆଜି ଏ ଲଗନେ

 ନୀରବେ ତାକୁ ମୁଁ ଭାବେ

ତାରା ଟିଏ ପରି ହସେ

ରିମ୍ ଝିମ୍ ବର୍ଷା ମୌସୁମୀ ଦେଖିଲେ

 ମୁଁହ ତାର ମୋତେ ଦିଶେ ।


ଏଇ ମୌସୁମୀ ଶୀତୁଆ ସଂଜରେ

 ଉଠୁଥିଲି ଯେବେ ଥରି

ଗୋଲାପି ଓଠର ଲାଜୁଆ ଆଖିରେ

 ସମର୍ପିତା ଅପସରି

ତୋଳିଥିଲା ମଧୁକୁଞ୍ଜ

ତା ବିନା ଆଜି ଏ  ଶ୍ରାବଣୀ ଲାଗଇ

 ଫିକା ଫିକା ଲାଗେ ସଞ୍ଜ ।


ଦେଖିଥିଲି ଗୋରୀ ଗତ ଯାମିନି ରେ

 ସପନ ରାଇଜେ ହଜି

ଆସିଥିଲ ମୋର ମନ କାନନ କୁ

 ଚନ୍ଦ୍ରିକା ରେ ଭିଜିଭିଜି 

ଝରି ପଡୁଥିଲା ସୁଧା

ସପନ ନାୟିକା ମାନିନୀ ଗୋ ମୋର

 ଅନୁପମା ନିଶିଗନ୍ଧା ।


ସରିଗଲା ନିଶି ହଜିଗଲା ଶଶି

 ଉଷା ହସି ଆଗମନ

ବିହଙ୍ଗ ରାଗିଣୀ ବନ୍ଦନା ଗୀତିରେ

 ଅଧା ରହିଲା ସପନ

ଉଠିଥିଲା ମନେ ଊର୍ମି

ଅଳସ ତନୁ ମୋ ନିଦୁଆ ଆଖିରେ

 ଖୋଜୁଥିଲା ସ୍ଵପ୍ନ ରାଣୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance