Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Tragedy

4  

GAGAN KUMAR DASH

Tragedy

ବିକଳାଙ୍ଗ

ବିକଳାଙ୍ଗ

1 min
177


ଭଗବାନ ଜାଣି ଜାଣି

ବିକଳାଙ୍ଗ ମୁଁ

ଯୌବନର ହତାଶ ନିଆଁରେ

ଜଳି ଜଳି କରେ

ବ୍ୟଭିଚାର / ଅତ୍ୟାଚାର

ତେବେ ମଧ୍ୟ ଭାଙ୍ଗେ ନା 

ମୋ ମନର ଜିଜ୍ଞାସା ।


ଭୁଲ ପଥେ ଯାଇ ଯାଇ

ପଙ୍ଗୁ ମୁହିଁ

ପଥ ର ଭିକାରି

ହାତ ପାତି ମାଗିବା ଅଭ୍ୟାସ

ଯାହାର ଖାଏ ନୂଣ

ତାର କରେ ସର୍ବନାଶ ।


ସମସ୍ତଙ୍କ ଆଗେ ଭଦ୍ରଲୋକ

ଗୋଡ ଚଟା ବୁଦ୍ଧି ମୋର

ତଥାପି

ମୁଁ କରେ ଅତ୍ୟାଚାର

ସବୁବେଳେ 

ହିଂସା ମନୋଭାବ ମୋର 

ପର ହିଂସା ପରଶ୍ରୀ କାତରତା

ପର ଦ୍ରବ୍ୟ ଦେଖି ।


ସହି ପାରେନାହିଁ

ଅନ୍ୟ ଶାଶ୍ଵତ ପ୍ରେମ ଦେଖି

ଧୋକା ଦିଏ 

ବନ୍ଧୁ ଭାବ ସୃଷ୍ଟି କରି କରି

ପଦାରେ / ସମାଜରେ

ହଟହଟା କରି ପଦା ପକା କରେ

ଏହାହିଁ ମୋର ବିକଳାଙ୍ଗ ଦୋଷ

ବାମନ ହୋଇ ହାତ ବଢାଏ

ଚନ୍ଦ୍ର ପାଇବା ଆଶାରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy