Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aishwarya Mishra

Tragedy

4  

Aishwarya Mishra

Tragedy

ମୃତବିବାହ

ମୃତବିବାହ

1 min
69


ବିବାହ ବେଦୀରେ ହୋମ ନିଆଁ ସହ

ପୋଡ଼ି ହୋଇଯାଇଥିଲା

ନବବଧୂର ଅସୁମାରୀ ଆଶା ଓ ଆକାଂକ୍ଷା ।


ପବିତ୍ର ବେଦମନ୍ତ୍ରର ଧ୍ଵନୀ ସାଙ୍ଗକୁ

ସମାନ୍ତର ଭାବେ ଶୁଣାଯାଉଥିଲା 

ଏକ ଅବଶ ପିତାର ଆତୁର କ୍ରନ୍ଦନ ସ୍ବର ।


ସୌଦାଗର ସାଜି ବରଟି 

ଯୌତୁକ ବଜାରରେ ପାଲଟିଛି

ଏକ ନିର୍ଜୀବ ନିଲାମ ସାମଗ୍ରୀ।


ମେହେନ୍ଦୀର ଗାଢ ରଙ୍ଗ ସହ

ଧୀରେ ଧୀରେ ଗାଢ ହୋଇ ହୋଇ ଯାଉଛି

ଅମାବାସ୍ୟାର ଘନ ଅନ୍ଧକାର

ନିରୀହ ଝିଅଟିର ନୀରବ ରାତ୍ରୀ ଆକାଶରେ ।


ନାହିଁ ସେଠି ସଂପର୍କର ପୂର୍ଣ୍ଣତା

ବିବାହର ଅନାବିଳ ଆତ୍ମୀୟତା

ମଥାରେ ଝଟକୁଥିବା ସିନ୍ଦୂରର ଲାଲ୍ ରଙ୍ଗ 

ରକ୍ତିମ ଆଭାରେ କେବଳ କ୍ଷତାକ୍ତ କରିନି

ତା'ର ମନକୁ

କିନ୍ତୁ ଏହା ସମ୍ପ୍ରସାରିତ ତା' ହୃଦୟ ଠାରୁ 

ଆତ୍ମା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ।


ମୃତ ବିବାହର ବୋଝ ତଳେ

ଚାପି ହୋଇ

ଶତଧା ମୃତ୍ୟୁ ଲାଭ କରୁଛି

ଆଉ ଏକ ନିଷ୍ପାପ ହୃଦୟ ।


ତଥାପି ;


ଓଠରୁ ଲିଭିନି ତା'ର ମିଛ ହସର ଧାର

ମଥାରେ ଆଜି ବି ଝଟକୁଛି ସେ ଲାଲ୍ ସିନ୍ଦୂର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy