Aishwarya Mishra

Abstract Drama

4  

Aishwarya Mishra

Abstract Drama

ମୁଁ, ବର୍ଷା ଆଉ ଗୋଟିଏ କାହାଣୀ

ମୁଁ, ବର୍ଷା ଆଉ ଗୋଟିଏ କାହାଣୀ

2 mins
9


ସେଦିନ ବି ବର୍ଷା ଆସିଥିଲା ,

ଚାଳ ଛପରରୁ, ଟୁପ୍ ଟାପ୍ ପାଣି ପଡୁଥିଲା ,

କୁଆଁ କୁଆଁ ଗର୍ଜନରେ ଫାଟି ପଡୁଥିଲା

ଆମର ସେ ପୁରୁଣା ଷଠୀଘର, 

ହଁ , ସେଦିନ ମୁଁ ଜନ୍ମ ହୋଇଥିଲି ,

ଅନ୍ଧାର ରାତିରେ ,

ଆଶଙ୍କିତ ବନ୍ଯାର ପୂର୍ବ ସନ୍ଧ୍ଯାରେ ,

ଚପଳା ଆଲୁଅରେ,

ମାଆ ଦେଖିଥିଲା ମୋତେ ପ୍ରଥମ ଥର ,

ଆଉ, ନନ୍ଦ ଆଈ !!!

ଝୁଅ ହେଇଛି କହି ,

ନାକ ଟେଇ ଦେଇଥିଲା ଅତି ସନ୍ତର୍ପଣରେ ,

ଘଡଘଡି, ବିଜୁଳି ସାଙ୍ଗରେ ଜନ୍ମ ହେଇଥିଲି ତ !

ମାଆ ନାଁ ଦେଲା , କ୍ଷଣପ୍ରଭା ;

ସେଦିନ ଠାରୁ ,

ବର୍ଷା ସହ ମୋର ବିଶେଷ ଭାବ ବିନିମୟ ,


ମୁଁ ଦାଣ୍ଡ ପିଣ୍ଢାରେ ବସେ ,

ଘଣ୍ଟା ଘଣ୍ଟା ଧରି ବର୍ଷାକୁ ଦେଖେ ,

ମାଆ ଘରେ ନ ଥିଲେ ;

ବର୍ଷାରେ ଘେରେ ବୁଲି ଦେଇ ଆସେ ,

କାଗଜରେ ଡଙ୍ଗା ତିଆରି କରେ ,

ବର୍ଷା ପାଣିରେ ତା'କୁ ଭସେଇ ,

ମୁଁ ବି ଭାସିଯାଏ ସପନ ରାଇଜରେ ,

ଭିଜି ଭିଜି ସ୍କୁଲ ଯାଏ ,

ସେଠୁ ଛିଙ୍କି ଛିଙ୍କି ଘରକୁ ଫେରେ ,

ହଁ , ବାଟରେ ,

ବେଙ୍ଗ- ବେଙ୍ଗୁଲୀ ସହ କଥା ହୁଏ ,

ନଈ ପାଖ ତୋଟାରେ ,

ବୋହୂ-ବୋହୂକା ଖେଳେ ,

ଆମ ପଡିଶା ଘର ସୁବାଷ ,

ସେ ବର ହୁଏ , ମୁଁ ତା'ର କନିଆଁ ;


ଏମିତି ଖେଳୁ ଖେଳୁ ,

କେତେବେଳେ ଯେ, 

ମୁଁ ସତ କନିଆଁ ହେବା ବୟସରେ ପହଞ୍ଚିଲି, 

ସେଇଟା ତ ମୁଁ ବି ଠିକ୍ ରେ ଜାଣିନି ,

ସ୍କୁଲ ପରେ ବାପା କହିଲେ ,

ବହୁତ ପଢିଲା ପାଠ ,

ଏଥର ହାତ କୁ ଦି ହାତ କରିବାର ବେଳ,

ସେଦିନ ମୁଁ ସୁବାଷକୁ ବହୁତ ଖୋଜିଲି ,

ମନେ ମନେ କେତେ ଗାଳି ବି କଲି ,

ପିଲାଦିନେ ତ ମୋତେ ,

ଆଉ କାହାର କନିଆଁ ହେବାକୁ ଦେଉ ନ ଥିଲା ,

ଏବେ କାହିଁ ଫେରୁନି ସୁରଟରୁ ;

କାମ ପାଇଁ ଯାଇଛି ଯେ ଯାଇଛି ,


ଆଜି ମୋର ବାହାଘର, 

ଆଜି ବି ରାଜୁଛି ବର୍ଷା ,

ଝରକା ସେପଟେ ଆକାଶରୁ ଝରୁଛି ପାଣି ,

ଝରକା ଏପଟେ ଆଖିରୁ ଝରୁଛି ପାଣି ,

ଭାବୁଛି ,

କାଗଜ ଡଙ୍ଗାରେ ବସି ,

ଭାସିଯିବି , କାହିଁ କେତେଦୂର !!

ହଜିଯିବି ଦୂର ଦିଗ୍ ବଳୟରେ ,,,


ସରିଲା ମୋ ବାହାଘର, 

ଗାଁ ଛାଡି ଆସିଲି ମୁଁ ସହର ,

ଏଠି ବି ବର୍ଷା ହୁଏ ,

କିନ୍ତୁ ! ବାରି ହୁଏ ନାହିଁ 

ବର୍ଷାର ରୂପ, ରଙ୍ଗ, ଗନ୍ଧ , ଛନ୍ଦ ;

କାଗଜ ଡଙ୍ଗା ଆଉ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଦେଖିବା ତ ସାତ ସପନ !!!


ଆଜି ଏଇ ସହରରେ କୃତ୍ରିମ ବନ୍ଯା ,

ତା' ସହ ତୁହା କୁ ତୁହା ବର୍ଷା ,

ଟିକେ ଥମିବାର ନାଁ ବି ଧରୁନି ;

ସିଆଡେ, ଆମ ପଡିଶା ଘର ,

ଦାଶ ବାବୁଙ୍କ ସ୍ତ୍ରୀ, 

ପ୍ରସବ ବେଦନାରେ ଛଟପଟ ହେଲେଣି ,

ଲାଗୁଛି ଘରେ ହିଁ ପ୍ରସବ କରେଇବାକୁ ହେବ ,

ତାଙ୍କ ଶାଶୁ ଯେ ରାଗରେ ଜରଜର ,

ଏପଟେ ତାଙ୍କର ମାଆ, ଝିଅ ପାଇଁ ବ୍ଯତିବ୍ଯସ୍ତ, 


ଏମିତିରେ ଶୁଭିଲା କୁଆଁ କୁଆଁ ରଡି ,

ଶାଶୁ ବୁଢୀ ନାକ ଟେକିଦେଲା ,

ଝିଅକୁ ଦେଖି ; 

ମୋ' କୋଳକୁ ଆସିଲା କୁନି ଝିଅ 

ଦାଶ ବାବୁଙ୍କ ସ୍ତ୍ରୀ ପଚାରିଲେ ,

ମ୍ୟାଡାମ୍ କ'ଣ ନାଁ ଦେବେ ,

କୁହନ୍ତୁ ତ ଆପଣଙ୍କ ଝିଆରୀ ର ;

ମୁଁ ଅଳ୍ପ ହସି କହିଲି "ବର୍ଷା" 

କେବଳ ମୋର ନୁହେଁ ;

ଆମ ସମସ୍ତଙ୍କର "ବର୍ଷା" ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract