Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRIYARANJAN SAHOO

Abstract

4.5  

PRIYARANJAN SAHOO

Abstract

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା

1 min
592


ନିଜକୁ ଭୁଲେ ଯେ ଆତ୍ମା

ସେ କିବା ସ୍ମରିବ ପରମାତ୍ମା

ନିଶ୍ଚିତ ସେ "ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା" ।


ମନ ନ କରି ନିୟନ୍ତ୍ରଣ

ଷଡ଼ରିପୁରେ ମଜାଇ ପ୍ରାଣ

ଶତ ପ୍ରାଚୁର୍ଯ୍ୟେ ନୁହେଁ ତୃପ୍ତ

ଇହ ତେଜିଲେ ବି ଅତୃପ୍ତ ।


'ଚାହିଁବା'ର ଆଶା ଯା'ର ଦିବାରାତି

ତୃପ୍ତ ବା ହେବ କେମିତି

ମିଥ୍ୟା ଅରଜନେ ନିତି ଯେ ମାତେ

ସତ୍ୟ ଆହରଣ ଜୁଟିବ କି ମାଥେ ।


ତୃପ୍ତ ବା ହେବ କେମିତି

'ନଶ୍ୱର'କୁ ଯେ ଚାହୁଁଥିବ ନିତି

ଉପଲବ୍ଧ ଥିଲେ ହେଁ ଅବିନଶ୍ୱର

ଉପଭୋଗ କରୁଥିବ 'ମିଥ୍ୟା'ର ବାସର ।


ଚାଲିଯାଉଥିବ କାଳ ପରେ କାଳ

ଉଇଁଥିବେ ରବି ସବୁ ସକାଳ

ସଦା 'ଅତୃପ୍ତ'ରେ ରହି ସେ ଆତ୍ମା

ଘୂର୍ଣ୍ଣୟମାନ ସେ ଭାବୀ ପ୍ରେତାତ୍ମା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract