Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

GAGAN KUMAR DASH

Children

3  

GAGAN KUMAR DASH

Children

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା

1 min
383



 


ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା ଦେଖ 

        ଉଡେ ଫର ଫର,

ସଭିଏଁ ମିଳିତ ଭାବେ

        କର ନମସ୍କାର ।

ତିନୋଟି ରଙ୍ଗ ତାହାର 

         ଦିଶେ କି ସୁନ୍ଦର,

ଆହ୍ବାନ କରେ ତୁମକୁ

         ଦେଶ ସେବା କର ।

ସ୍ଵାର୍ଥକୁ ଦିଅ ଆହୁତି

          ଦେଶ ସେବା ପାଇଁ,

ମୁଣ୍ଡକୁ ନୁଆଇଁ ସଦା

          ସବୁ କଥା ସହି ।

ଅହିଂସା ମନ୍ତ୍ରକୁ ଆମେ

          ରଖିଥିବା ମନ,

ସାମ୍ୟବାଦ, ଭେଦଭାବ

           ସମସ୍ତେ ସମାନ ।

ବୀରଙ୍କ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

           ଗାଅ ଏକ ମନେ,

ଜାତିର ଗୌରବ ଗାଥା

           କୁହ ସର୍ବ କାନେ ।

ହେ ଜାତୀୟ ପତାକା

           ଘେନ ନମସ୍କାର,

ତୁମେ ଅଟେ ମୋ ଦେଶର

           ଗୌରବ ସ୍ଵାକ୍ଷର ।



Rate this content
Log in