Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Children

4  

GAGAN KUMAR DASH

Children

ରବିବାର

ରବିବାର

1 min
281



ଆଜି ତ ରବିବାର,

        ଶିଘ୍ର କାମକୁ ସାର ।

ମୁହଁ ହାତକୁ ଧୋଇ,

        ପଢ଼ାରେ ବସ ଯାଇ ।

ଜଳଖିଆ କୁ ମାଆ,

         ବାଢିଲେ ଠାଆ ଠାଆ ।

ଭଜା ଘାଣ୍ଟ ସହ ଡାଳମା,

         ଡାକିଲେଣି ତ ବୁଢିମା ।

ଚଞ୍ଚଳ ଖାଇ ସାରି,

         ବସିବା ବହି ଧରି ।

ଅଙ୍କକୁ ଦେଇ କଷି,

         ପଢ଼ିବା ହସି ହସି ।

ସାହିତ୍ୟ ପାଠ ସାରି,

          ବିଜ୍ଞାନକୁ ଦିଅ କରି ।

ପଢ଼ିବା ସାମାଜିକ,

          ଇଂରାଜୀ ଭାଷା ଯାକ ।

ଚିତ୍ରାଙ୍କନ କୁ କରି,

         ଦେବାରେ ପଢା ସାରି ।

ଆଜି ଛୁଟିର ଦିନ,

         ପଢିବାକୁ ରଖ ମନ ।

ସୋନୁ କାହ୍ନା ପାଠ ପଢି,

         ଫୁଲକୁ ଦେଲେ ଛାଡି ।

ଅଳସୁଆ ତ ସିଏ,

         ପଛରେ ରହେ ଯିଏ ।

ଆଜିର କାମ ଏବେ,

         ବାକି ରଖନ୍ତି କେବେ ।

କାଲି କାମକୁ ଆଜି,

         ପଢ଼ାରେ ଯିବା ମଜ୍ଜି ।

ସାତ ଦିନରେ ଥରେ,

         ଏହି ଦିନକୁ ଝୁରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children