Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Tragedy Fantasy

4  

Bijay Prusty

Tragedy Fantasy

ଭୋକସହ ମୁହାଁମୁହିଁ

ଭୋକସହ ମୁହାଁମୁହିଁ

1 min
599



ଖାଇବାକୁ ଘରେ ନାହିଁକିଛି ବୋଲି

ମନ କରନାହିଁ ଉଣା

ଖଟି ଖଟି ଯାକୁ ମଣିଷ କରିଛୁ

ସେ ପରା ତୋ ପୁଅ କୁନା I


ଜାଣିନୁ କି ସିଏ ବଡ ଅଫିସର

ରହୁଛି ବଡ ସହରେ

ପୁଅ ବୋହୂ ଦୁହେଁ ଚାକିରି କରନ୍ତି

ରହୁଛନ୍ତି କୋଠାଘରେ I


ନିତି ମାଛ ମାଂସ ନହେଲେ ତାଙ୍କର

ପାଟିକୁ ଯାଏନା ହାତ

ଏଠି ସିନା ଆମେ ଆଠଦିନ ହେଲା

ଦେଖିନେ ମୁଠାଏ ଭାତ I


ବଳ ନାହିଁ ଆଉ ଖଟିବା ପାଇଁକି

ଲାଗି ପାରୁନାହିଁ ମୂଲ

ହେଲେ କଣ ଏଇ ଅଲକ୍ଷଣା ଭୋକ

ମାନୁଛି ଆମର ବୋଲ I


ଘରେ ନାହିଁବୋଲି ଚାଉଳ ମୁଠାଏ

ଜଳୁନାହିଁ ଆମ ଚୁଲି

ପାଣିରେ ଭାସୁଛି ଘରଟି ଆମର

ଛପର ହୋଇନି ବୋଲି I


ପିଲେ କରିଥିଲେ ତଅପୋଇ ଓଷା

ଭୋଗ ମୁଠେ ଦେଲେ ମୋତେ

ସେଇଆକୁ ଖାଇ ଆନନ୍ଦ ମନରେ

ପାଣି ପିଇଦେ' ପେଟେ I


ଯେତେଦିନ ଯାଏ ବଞ୍ଚି ରହିଥିବା

ଏଇମିତି ଚଳିଯିବା

ଭୋକିଲା ପେଟରେ ପୁଅବୋହୂଙ୍କର

ସର୍ବସୁଖ ମନାସିବା I


ମନ କରନାହିଁ ଉଣା କୁନାବୋଉ

ଆଖିରୁ ଝରାନା ଲୁହ

ଏଇମିତି ଆମେ ବଞ୍ଚି ରହିଯିବା

ଯେତେଦିନ ଥିବ ଦେହ I

       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy