Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kaustubha Jal

Abstract Tragedy Fantasy

3  

Kaustubha Jal

Abstract Tragedy Fantasy

ଭାରତ ମାତାର ବିଜୟ ଗାଥା

ଭାରତ ମାତାର ବିଜୟ ଗାଥା

2 mins
217


ସ୍ୱାଧୀନତା ଭାବ ସୁଯଶ ବିଭବ

ଲଭଇ ଜାଗ୍ରତ ଜନ

ସୁପ୍ତ ସିଂହ ମୁଖେ ଆହାର ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷେ

ନପଶେ ମୋବୋଲ ମାନ ।


କରମ ପ୍ରଧାନ. ଏବିଶ୍ଵ ଭୁବନ

କରି ଗଢି ଅଛି ବିହି

ଯେଯାହା କରଇ. ସେତାହା ଭୁଞ୍ଜଇ

ଏଥିରେ ସନ୍ଦେହ ନାହିଁ ।


ବୀର ପ୍ରସବିନୀ ବୋଲି ତୋ ଜନନୀ

ଗରବେ ଫୁଲାଉ ଛାତି

ମୋ ମାନ ସମ୍ମାନ ଟେକ ଅଭିମାନ

ରଖବେଳ ଥାଉଁଚେତି ।


ତୋ ପୂର୍ବପୁରୁଷ. ସୁବିମଳ ଯଶ

ଗାଥା ଗାଏ ଇତିହାସ

ସହି ବହୁ କଷ୍ଟ. ଲଭିଲେ ଅଭୀଷ୍ଟ

ସ୍ୱାଧୀନ ଭାରତବର୍ଷ ।


ତେଜି ଜାତି ଧର୍ମ. ସଂପ୍ରଦାୟ ବର୍ଣ୍ଣ

ସ୍ୱରାଜ୍ୟେ ପଡ଼ିଲେ ମାତି

ଜଳିଲା ଶୟଳେ ପାଷାଣ ଦେଉଳେ

ସଞ୍ଜ ଆଳତୀର କ୍ରାନ୍ତି ।


ସମ୍ଭାଳି ନପାରି ଫିରିଙ୍ଗି ବେପାରୀ

ବାହୁଡ଼ିଲେ ନିଜ ଦେଶ

ଧରଣୀ ବକ୍ଷରେ ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣିମ ଅକ୍ଷରେ

ରହିଗଲା ଇତିହାସ ।


ତାଙ୍କରି ସନ୍ତାନ. ମୋ କୋଳ ମଣ୍ଡନ

ନୀଳ ଆକାଶର ଶଶୀ

ତୋତେ ଦେଖି ବାବୁ ପାସୋରିବି ସବୁ

ଅନ୍ତରର ଦୁଃଖ ରାଶି ।


ପରନ୍ତୁ ରେ ବାପ ହୃଦେ ଲଭେ ତାପ

ଦେଖି ଆଜିର ଘଟନ

ସ୍ଵାର୍ଥ ଲାଗି ନର. କରେ ଅତ୍ୟାଚାର

ମୋ ବକ୍ଷ କରି ଖଣ୍ଡନ. ।


ସ୍ଵାଧୀନତା ବୋଲି କରନ୍ତି ବୋବାଳି

ଦ୍ଵାହି ଦେଇ ସମ୍ବିଧାନ

କରିବାକୁ ଭଙ୍ଗ ମୋ ଅଙ୍ଗପ୍ରତ୍ୟଙ୍ଗ

ରଚୁଛନ୍ତି ଦଙ୍ଗା ମାନ ।


ବୋଲନ୍ତି ଏ ଦେଶ. ମୋ ପୂର୍ବପୁରୁଷ

ଅରଜିଲା ଭୁଇଁ ଜାଣ

ନାହିଁ ଏଠି ତୋର ତିଳେ ଅଧିକାର

ଏହା ଆମ୍ଭ ଦୃଢ଼ ପଣ ।


ସ୍ୱାର୍ଥ ମଦେ ଅନ୍ଧ. ହୋଇଣଧର୍ମାନ୍ଧ

ଭୁଲି ଅତିତ ଏକତା

ଜାତି ଧର୍ମ ଘେନି ହୋନ୍ତି ଟଣାଟଣି

ମୋତେ ଲାଗେ ଗୁରୁଚିନ୍ତା ।


ସେଲାଗି ତନୟ. ଜନନୀ ହୃଦୟ

ହୁଏ ବହୁ ବ୍ୟାକୁଳିତ

କର ସେଯତନ ଯାଉ ମୋ କଷଣ

ଯଦି ତୁହି ମୋର ସୁତ ।


ଶୁଣିଲତ ଭାଇ ଦୁଃଖ ଭରା ସେଇ

ଜନନୀ ପ୍ରାଣର ବ୍ୟଥା

ଉଠ ନିଦ୍ରା ତେଜି ସ୍ଵାର୍ଥକୁବରଜି

ଟେକିବା ତାହାରି ମଥା ।


ତାକୋଳେ ଜନମ. ତାକୋଳେ ମରଣ

ତା କୋଳ ଆମରି ପାଇଁ

ତାକୋଳେ ଧରମ ତା କୋଳେ କରମ

ତାକୋଳ ପବିତ୍ର ଭୁଇଁ ।


ଅଛି ଭାଇ କିରେ ଏ ସାରା ସଂସାରେ

ହେବା ପାଇଁ ତୁଳନୀୟ

ସ୍ୱର୍ଗଠୁ ମହାନ. ଆମ୍ଭମାତା ସମ

ବିଶ୍ଵ ଗାଏ ଯାର ଜୟ ।


ବେଳ ଥାଉଁବୀର ହୁଅ ଉଜାଗର

ଘେନି ମାତାର ଆଶିଷ

ବିଶ୍ଵ ଦରବାରେ ଗଢିବା ଆମେରେ

ଅଖଣ୍ଡ ଭାରତବର୍ଷ ।


ରାଷ୍ଟ୍ର ଧର୍ମ ଦୀକ୍ଷା ଦୃଢ଼ ମନ୍ତ୍ର ଶିକ୍ଷା

ପାଳନେ ସତତ ରତ

ତାର ଅଧିକାର. ବୋଲାଇବା ସାର

ଭାରତ ମାତାର ସୁତ ।


ଭାରତ ମାତାର ବିଜୟର ଗାଥା

କରିବା ସଦା ଚିନ୍ତନ

ଧନ୍ୟ ହେବ ଜନ୍ମ ବୁଝତାର ମର୍ମ

ଯାବତ ଅଛି ଜୀବନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract