Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anjana Naik,Deogarh

Drama

4.3  

Anjana Naik,Deogarh

Drama

ବାଇ ଚ଼ଢେଇର ବସା

ବାଇ ଚ଼ଢେଇର ବସା

1 min
202


ଅନେକ ଦିନରୁ ମୁଁ ଦେଖିଛି  

ସେଇ ବାଇଚ଼ଢେଇକୁ

ଯିଏ ନିଜେ ଦିଏ ତା ପରିଚୟ

ତାଳ ଗଛରେ କି ଖଜୁରି ଗଛରେ ,

ନହେଲେ ସହର ବଜରର ଇଲେକ୍ଟ୍ରି ଖୁଣ୍ଟରେ 

ଘାସ ,କୁଟା, କାଠିରେ ବାନ୍ଧି ବସା ।

ଭୁଲିଯାଇ ଶ୍ରାବଣର ଧାରା କୁ ଆଉ 

କାଳ ବୈଶାଖୀ ର ତାଣ୍ଡବ କୁ , 

ଅବିରତ ଅହର୍ନିସ ସଂଗ୍ରାମ କରି ବୁଣି ଚାଲେ

ସଂପୂର୍ଣ ନିଡ ଟିଏ ସୃଷ୍ଟି କରିବା ଯାଏ 

ମନ ତାର ଉଦବିଗ୍ନ ,କଲ୍ଲୋଳ ଭରା 

ନୁଆ ପ୍ରଭାତରେ ଦେଖିବ ନିଶ୍ଚୟ ସେ ନୁଆ ଉଷା ।

ସେମିତି ସମୟର ଅବହାୱାରେ

ମଣିଷ ଗଢି ଚାଲେ ସପନ ରାଇଜରେ ଘର

ସ୍ୱପ୍ନ କୁ ଲେପନ କରି 

ଅନୁଭୂତିର ଖଟା-ମିଠା ସୁଖକୁ ସିଞ୍ଚନ କରି 

ଗଢେ କପୋଳ କଳ୍ପିତ ପରିବାର ଟିଏ

କେବେ ପୁଣି ଅଜାଣତରେ ସମ୍ପର୍କର ସୁଖ୍ମ ସୁତା ଖିଅଟି

ଅବିଶ୍ୱାସ ଆଉ ଭୁଲ ବୁଝାମଣା ରେ 

ଅଡୁଆ ହୋଇ ଛିଣ୍ଡି ତଳେ ପଡିଯାଏ 

କଟି ଯାଇଥିବା ଗୁଡିଟିଏ ପରି 

ତ ଆଉ କେବେ

ତୃତୀୟ ପକ୍ଷର କରାଳ ବଳରେ

ନିମିଷକେ ଭାଜିଯାଏ ସାଇତିଥିବା

ମନର ସମସ୍ତ ଅଶୁମାରି ଆଶା

ସେତେବେଳେ ଲାଗେ ମୋତେ 

ଏ ଜୀବନ ଗୋଟେ ବାଇଚଢେଇର ବସା ।



Rate this content
Log in