Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sisir Panda

Fantasy

3  

Sisir Panda

Fantasy

ଆସନ୍ତା କି ଥରେ

ଆସନ୍ତା କି ଥରେ

1 min
288



ହୋଇଯାଆନ୍ତି କି ଛୋଟ ପିଲାଟିଏ

ଖେଳିବାକୁ ଧୂଳି ଖେଳକୁ

ସାଙ୍ଗସାଥି ଧରି ତୋଟାରେ ବୁଲନ୍ତି

ସବୁଦିନ ଖରା ବେଳକୁ ।

ବାପା ବୋଉଙ୍କର ଆକଟ ନମାନି

ଲୁଚିଛପି ଘରୁ ଯାଆନ୍ତି

ଗଛରେ ଚଢ଼ିକି ଆମ୍ବ କି ଆମ୍ବଡ଼ା

ତେନ୍ତୁଳି ଆଣିକି ଖାଆନ୍ତି ।

ହୋଲିରେ ବୁଲନ୍ତି ବାଡ଼ି ବାଉଁଶରେ

ପିଚକାରୀ ଗୋଟେ କରିକି

ଛୁଆବୋଉ ଆଉ ମଝିଆଁ ମାଆକୁ

ରଙ୍ଗ ମାରନ୍ତି ମୁଁ ଧରିକି ।

ଶିରାମ , କାଳିଆ ସାଥିରେ ଯାଆନ୍ତି

ତୋଳିବାକୁ କଣ୍ଟି କୋଳିକୁ

ଝଗଡ଼ା ଲାଗନ୍ତି ଲୀଳାନାନୀ ସାଥେ

ଖେଳିବାକୁ ରଜ ଦୋଳିକୁ ।

ବରଷା ଝଡ଼ରେ ଖାତା ଚିରିଦେଇ

କାଗଜ ଡଙ୍ଗାଟେ ଧରିକି

ଓଳିପାଣି ତଳେ ଭସେଇ , ଲୁଚିକି

ଦେଖନ୍ତି ବାପାଙ୍କୁ ଡରିକି ।

ମୂଲିଆଙ୍କ ପାଇଁ ପିଠା ଗୁଡ଼ ନେଇ

ବିଲକୁ ନିଇତି ଯାଆନ୍ତି

ହିଡ଼ମୁଣ୍ଡେ ବସି କ୍ଷେତ ଦେଖୁ ଦେଖୁ

କଳେ କି ଦି'କଳ ଖାଆନ୍ତି ।

ଆଈପାଖେ ବସି ସଞ୍ଜବେଳେ ଗପ

ଶୁଣିବାକୁ ଅଳି କରନ୍ତି

ପୋଖରୀରେ ପଶି ପଙ୍କ ଚିପି ଚିପି

କଉ କି ମାଗୁର ଧରନ୍ତି ।

ଆମ୍ବକଷି ଆଣି ବଢ଼ିଚୁରା ଦେଇ

ଖାଆନ୍ତି କଂସାଏ ପଖାଳ

ଫୁଲ ତୋଳିବାକୁ ଅପନାନୀ ବାଡ଼ି

ଯାଆନ୍ତି ହୋଇଲେ ସକାଳ ।

ଆସନ୍ତାକି ସେଇ ପିଲାଦିନ ଥରେ

ଅଚାନକ ପୁଣି ଲେଉଟି

ତେପନ ବରଷ ଲୋକଟା ନିମିଷେ

ଲୁଚି ତ ଯାଆନ୍ତା କେଉଁଠି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy