Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prakash Chavhan

Abstract Romance

3  

Prakash Chavhan

Abstract Romance

जीव गुंतला

जीव गुंतला

1 min
198


*जीव गुंतला 

जीव लागून 

जीव जगला 

तिला बघून*

-----------------------------------

*कधी नयनी 

कधी हृदयी 

धाव सतत 

तिच्या भोवती*

------------------------------------

*ऊन सावली 

असो वादळं

मना आधार 

ऊर्जा प्रेमाची*

-------------------------------------

*जीव गुंतला 

रूप सुंदरी 

उणं दिसेना 

सारं सुंदर*

--------------------------------------

*लता लावूनी 

फुलं प्रेमाचं 

घडी खुलत

बघतं असें*

---------------------------------------

*गंध सुंगध 

फुला फुलातं 

नावं ठेवून 

जीव गुंतला*

--------------------------------------

*भाव डोंगरी

भोर चालली 

मध घेऊन

प्रीत संसारी*

-----------------------------------------

*सुख आलिया 

व्यग्र कामात 

जीव गुंतला 

व्यर्थ दुःखात*

-------------------------------------------

*कशी असेना 

साद सखी ती 

डोर अमर 

दोघं जुळती*

--------------------------------------------

*कुठं नं कुठं 

मिळून चाल 

जीव गुंतला 

दोघा दोघांचं*

=*=*=*=*=*=*=*===========


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract