Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

rahul gawande

Inspirational

4  

rahul gawande

Inspirational

एक विचार -एक कल्पना

एक विचार -एक कल्पना

1 min
14.2K


प्रेमळ वाणी , प्रेमळ भावना

नित्य उपक्रम , हेचि कामना

सम्पन्न ज्ञान , साध्य कल्पना

काळिज प्रेम , काव्य साधना.....!


परमार्थ खरे , वाचन साधना

कर्मनिष्ठा , जीवन कामना

अढळ विश्वास , साध्य संकल्पना

अभंग ज्ञान , उपयुक्त कल्पना ...!


काव्य लिखाण , जीवन पावन

अभ्यास लेखन , आत्मज्ञान

काव्य स्मरण , उपयुक्त विचार

लेखन स्मुर्ती , शब्द साधना ....!


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational